Winterdiscussie topic 2012/2013 deel 16

Topic gezien door 193800 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, do 14 mrt 2013 - 10:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

frankaloe

http://88.159.160.138/view/viewer_index.shtml?id=303 webcam
niets zo veranderlijk als het weer

Marcellang

Citaat van: ron12 op wo 20 mrt 2013 - 11:09
sneeuw bij -0.1 graden in nijmegen
Lekker man, nou nog een 100 km omhoog en dan kan ik ook daglicht staren 8)
Hahaha, gisteren was ik nog in het Z/0 (omgeving Reusel/Eindhoven )en toen + 8,5 graden rond 15.00 uur  ;D
Hier met die sneeuwdump !!!!!!
Weer terug in NL.........

Vomera

Citaat van: frankaloe op wo 20 mrt 2013 - 11:15
http://88.159.160.138/view/snapshot.shtml?picturepath=/jpg//image.jpg&timestamp=1363774306465&width=1024
in mn eigen straat is het geheel wit,ook in mijn tuin

0 grd nu

Mooie webcam, mijn vriendin is ook van beek en donk haha en de straat kwam der bekend voor.

glenn

hier in arendonk sneeuwt het toch goed door volledig gesloten sneeuwdek behalve op de weg .
de sneeuwzone blijft ook echt hangen waar hij hangt en veranderdt amper van plaats kan dus mooie dingen opleveren !

frankaloe

Citaat van: Vomera op wo 20 mrt 2013 - 11:22
Mooie webcam, mijn vriendin is ook van beek en donk haha en de straak kwam der bekend voor.
dan zou het zomaar kunnen dat ik je vriendin wel ken.
maar zelf woon ik niet meer in die wijk..in vogelvlucht 100 meter dr vandaan..
in mijn straat ligt het geheel wit

deze is van facebook afgehaald.. hoop dat die zichtbaar is
http://88.159.160.138/view/viewer_index.shtml?id=303 webcam
niets zo veranderlijk als het weer

vlerk

In Eindhoven sneeuwt het stevig door sinds 09:00 uur, temperatuur schommelt rond het vriespunt, sneeuwdek is inmiddels volledig gesloten.

ron12

Citaat van: Tam op wo 20 mrt 2013 - 10:59
Goeiemorgen,

Ik lees al een tijdje mee maar dan toch ff mn eerste berichtje. Weet iemand waar ik gedetailleerde wind verwachtingen kan vinden? Isvbij die neerslag zone de wind sterker of minder sterk dan de 3 a 4 vanuit het NO? Ik wil namelijk stukje fietsen met mn zoontje, kasteeltje kijken, maar die ligt zo'n 18 km ten W/ZW van ons. Heb ik windje tegen op de terug weg. Sneeuw maakt niet zoveel uit tenzij het >5cm wordt.

Alvast bedankt!

(Oja regio Apeldoorn Arnhem ohm.)
mooi radar film met windrichting en  luchtdrukhttp://www.woweer.nl/cgi-app/radar?LANG=nl&STRUCTUR=_&CREG=nlnl&RAD=00&LOOP=1&LTYP=tag&CITY-&SLP-1&W=1&W=1&L=1&L=0&RAOD=0
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

Tam


zwoof

Ziet er goed uit daar in het zuiden.  :) Wij mogen ook nog een schampschotje verwachten, maar ik denk niet dat het wit zal worden hier.

jones

GFS en EC alweer met nieuwe sneeuwkansen int weekend :) en wie weet het record van laatste ijsdag bij het KNMI!

ron12

HIEPER DE PIEP HOERA,HET IS NU LENTE . ;)is wel te zien buiten :P
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

Remy

Hier de afgelopen uren nu en dan hele lichte motsneeuw met veel wind en temperatuurtje net onder nul.
De grond is ook al keihard bevroren.
CO2 Is geen klimaat thermostaat.

petje

zit ik net het nieuws te luisteren anp het weer zuiden regen!????????

wist niet dat regen wit was en bleef liggen
ligt toch echt weer enkele cm sneeuw hier op mijn tafel in eindhoven

Marcellang

Citaat van: petje op wo 20 mrt 2013 - 12:09
zit ik net het nieuws te luisteren anp het weer zuiden regen!????????

wist niet dat regen wit was en bleef liggen
ligt toch echt weer enkele cm sneeuw hier op mijn tafel in eindhoven
Hahaha, ja die doen niet aan snowcasten  8)
Hier met die sneeuwdump !!!!!!
Weer terug in NL.........

ron12

Het sneeuwt hier al dik 4 uur in nijmegen, nu bij plus 0.1 graden.
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

Jasneker

Geen sneeuw maar nog wel vorst, temps zijn nog niet boven nul geweest hier en met een snijdende oostenwind is het een wel erg frisse lentebegin.. ::)

ron12

Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

Stephanie

Hier in helmond sneeuwt het als sinds vanochtend.  Bomen en auto's wit, enkele cm sneeuw. Op de weg begint het nu ook te blijven liggen!

Weerfreak 1337

Citaat van: petje op wo 20 mrt 2013 - 12:09
zit ik net het nieuws te luisteren anp het weer zuiden regen!????????

wist niet dat regen wit was en bleef liggen
ligt toch echt weer enkele cm sneeuw hier op mijn tafel in eindhoven

Inderdaad, in delen van Limburg regent het ;) Ik zag net een reactie voorbij komen dat het in Maastricht regende bij +3,2..
Dus ze hebben niets fout

Onweersdagen 2018: 69
vooral met Mark.

petje

oke maar toch raar

dat ze helemaal niks zeggen over de sneeuw!! toch?

Powered by EzPortal