Winterdiscussie topic 2012/2013 deel 16

Topic gezien door 193812 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, do 14 mrt 2013 - 10:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ron12

Nu nog precies 37 uur te gaan en het is LENTE, :P ;D ;) :)woensdag 12.03 uur begint de LENTE
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

Ramon Oost

Woensdag in het zuidoosten sneeuw?


snowsquall

Laat maar komen hier! Na zessen graag ;D

Jan van Ooijen

Citaat van: Joep op ma 18 mrt 2013 - 22:44
.......euh jantje die winter was toch voorbij  :o :)

Klopt winter is morgen voorbij, dus eigenlijk ook de winterdiscussietopics. Maar goed, geniet er van want de komende winter zal slechter dan slecht zijn ;)
Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Schaatsliefhebber

Citaat van: Jan van Ooijen op di 19 mrt 2013 - 00:55
Klopt winter is morgen voorbij, dus eigenlijk ook de winterdiscussietopics. Maar goed, geniet er van want de komende winter zal slechter dan slecht zijn ;)
Waarom Jan? En wil dat zeggen dat er niet geschaatst kan worden?

ceriel

Wanneer doen we het weer?

winter

In zuid limburg nu ook kans op sneeuw in Oost brabant helaas de bovenlucht te warm aan de grond wel rond het vriespunt maar wat wil je als het 20 maart is dus in limburgse heuvel kans op tijdelijk sneeuwdekje!

winter

Winteraanval deel 6, kijk maar zelf :)

zwoof

Citaat van: Jan van Ooijen op di 19 mrt 2013 - 00:55
Klopt winter is morgen voorbij, dus eigenlijk ook de winterdiscussietopics. Maar goed, geniet er van want de komende winter zal slechter dan slecht zijn ;)

Hoe moet ik dat lezen Jan? Je verwacht een lange barre winter begrijp ik ?

Leon Eikenaar

Winter geeft zich niet makkelijk op >:(
Site: http://www.art-of-thunders.nl
Twitter: @LeonEikenaar

Aern

Citaat van: Jan van Ooijen op di 19 mrt 2013 - 00:55
Klopt winter is morgen voorbij, dus eigenlijk ook de winterdiscussietopics. Maar goed, geniet er van want de komende winter zal slechter dan slecht zijn ;)

Hoor ik hier een eerste wintervoorspelling voor de winter van 2013/2014?



Jan van Ooijen

Citaat van: Aern op di 19 mrt 2013 - 08:26
Hoor ik hier een eerste wintervoorspelling voor de winter van 2013/2014?

;)

Maar goed, enkele sneeuwmeldingen komen binnen via social media

Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Jenkie

Dan vraag ik me mog wel even af of je slechter dan slecht bedoelt voor de echte winterliefhebber (dus een warme winter) of dat er nu een echte horrorwinter des doods zal komen?  ;D  ;) ;)

ron12

Niet te geloven er komen weer hellmannetjes getalletjes erbij zie maarhttp://www.weerstatistieken.nl/ ga met de muis over het groene lijntje.Als het uit komt dan gaan we de winter van vorig jaar nog overtreffen ;D
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

Jan van Ooijen

Citaat van: Jenkie op di 19 mrt 2013 - 08:47
Dan vraag ik me mog wel even af of je slechter dan slecht bedoelt voor de echte winterliefhebber (dus een warme winter) of dat er nu een echte horrorwinter des doods zal komen?  ;D  ;) ;)

Warm. Maar goed, winters weertype weet van geen wijken... Ook niet in de lente

Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

ron12

Ik heb hier een mooie regenradar met de luchdruk en windrichting ineen,kun je het  ook mooi volgen waar de wind vandaan komt,http://www.woweer.nl/cgi-app/radar?LANG=nl&STRUCTUR=_&CREG=nlnl&RAD=00&LOOP=1&LTYP=tag&CITY=&SLP=1&W=1&L=0&ROAD=0 pfff wat een link maar het werkt. hij moet wel even laden hoor
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

juno

Gelukkig weet jij dat net zo min als ik zeg dat het een koude winter word. voorlopig gaat ec tot eind maart voor winter. bizarre tijden mensen.




Citaat van: Jan van Ooijen op di 19 mrt 2013 - 08:53
Warm. Maar goed, winters weertype weet van geen wijken... Ook niet in de lente



SniperEye

Aangezien je nog een nieuw lid bent weet je het wellicht nog niet, maar als je iemand quote, dan graag het plaatje weghalen ;) Dit doe je door de "image-url" weg te halen in de quote-tekst.

juno

Maak je alvast maar klaar voor deel 17 jan!  ;D

@ sniper eye ok bedankt!

Ramon Oost


Powered by EzPortal