Winterdiscussie topic 2012/2013 deel 16

Topic gezien door 193813 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, do 14 mrt 2013 - 10:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

martijn

Vananacht maakt het midden misschien kans op wat sneeuw

Harry de Hond

Nee, de winter is nog niet voorbij hoor, kijk maar, de Noren zeggen dit en die weten het zeker:
(Is echt, maar klopt natuurlijk nooit. :P ) Op naar het volgende jaargetijde. Het mag.)
Juist.


jones

Allemaal kantje boordje voor die nieuwe winter aanval :) het ene model laat de kou al wat verder komen dan de andere


Edwin

Wat is dat voor ongein dan? Nondeju, weg met die kou en die wind :D
Never Stop Exploring

dondertje127

Het is toch ook werkelijk totaal helemaal niet te geloven ook hè? Weg met die stomme winter nu!

Marcellang

Citaat van: dondertje127 op ma 18 mrt 2013 - 22:10
Het is toch ook werkelijk totaal helemaal niet te geloven ook hè? Weg met die stomme winter nu!
Dit bericht graag in het lentediscussie topic  8)
Hier met die sneeuwdump !!!!!!
Weer terug in NL.........

dondertje127

Citaat van: albalinda op ma 18 mrt 2013 - 22:15
Dit bericht graag in het lentediscussie topic  8)

Pffff, wat een gezeur als ik een mening geef. Laat maar, dahaag.

Sven

Citaat van: dondertje127 op ma 18 mrt 2013 - 22:17
Pffff, wat een gezeur als ik een mening geef. Laat maar, dahaag.

Lekker positief blijven :) onze tijd komt nog wel, en of iets in het lente topic moet ja of de nee, is nog altijd onze taak.
Onweersdagen 2012: 42 | 2013: 33 | 2014: 45 | 2015: 40 | 2016: 31 | 2017: 9 Laatste onweer 30-05-2017 01:47 

Edwin

Sta ik daar zaterdag weer met de korte broek met die wind en kou op het voetbalveld :P!!! Lente, 2 woorden 9 letters!
Never Stop Exploring

pietjelol

zozo dit is wel heel erg 'venijnig' wintertje. Al moet ik zeggen het is eigenlijk wel mooi weest

zwoof

Hey daar is die ijsdag op 24 maart weer. Nu zelfs steun van meerdere members. Zou EC net zoals de vorige koude dagen dan toch weer trendsetter zijn geweest?

Marcellang

Citaat van: Sven op ma 18 mrt 2013 - 22:29
Lekker positief blijven :) onze tijd komt nog wel, en of iets in het lente topic moet ja of de nee, is nog altijd onze taak.
Daar heb je helemaal gelijk in Sven  ;) maar dat steeds terugkerende gezever lijkt me geen winterdiscussie voer  8)
Idd Zwoof, zit er hardnekkig, terug kerend in ;D
Hier met die sneeuwdump !!!!!!
Weer terug in NL.........

Joep

.......euh jantje die winter was toch voorbij  :o :)

Ramon Oost

Citaat van: Joep op ma 18 mrt 2013 - 22:44
.......euh jantje die winter was toch voorbij  :o :)

astronomisch gezien wel! ;)

Sven

Citaat van: albalinda op ma 18 mrt 2013 - 22:43
Daar heb je helemaal gelijk in Sven  ;) maar dat steeds terugkerende gezever lijkt me geen winterdiscussie voer  8)
Idd Zwoof, zit er hardnekkig, terug kerend in ;D

Daarom laat ik dit topic vaak lekker voor wat het is, om de sfeer niet te verpesten. Ben geen winterliefhebber, maar de personen die het wel leuk vinden gun ik het wel. Geniet ervan dus :)
Onweersdagen 2012: 42 | 2013: 33 | 2014: 45 | 2015: 40 | 2016: 31 | 2017: 9 Laatste onweer 30-05-2017 01:47 

theowl999999


Marcellang

Citaat van: Sven op ma 18 mrt 2013 - 22:47
Daarom laat ik dit topic vaak lekker voor wat het is, om de sfeer niet te verpesten. Ben geen winterliefhebber, maar de personen die het wel leuk vinden gun ik het wel. Geniet ervan dus :)
+1 en artic Theo there it is again, nice  ;D
Hier met die sneeuwdump !!!!!!
Weer terug in NL.........

Nopie

Ah heerlijke pluim:P Vroeger ging de winter ook vaak door tot ver in Maart. We zijn teveel verwend afgelopen jaren met de vroege warme lentes.

Powered by EzPortal