Winterdiscussie topic 2012/2013 deel 16

Topic gezien door 193797 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, do 14 mrt 2013 - 10:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Bacci

Lekker rustig hier  :(
GFS gaat nog wel voor koud weer volgende week, eind volgende week zelfs tot in Frankrijk. Het wordt lente of winter, niets is nog duidelijk

ron12

Winter loopt ten einde nog 4 dagen en dan is het LENTE nog 94 uurtje geduld,aanstaande woensdag 12.03 uur is het zover.
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

theowl999999

Citaat van: ron12 op za 16 mrt 2013 - 14:07
Winter loopt ten einde nog 4 dagen en dan is het LENTE nog 94 uurtje geduld,aanstaande woensdag 12.03 uur is het zover.

um are you sure?  ;D

Weatherboy

Morgen grote kans op onweer in de buien. Vooral tegen de avond. Een trog met maritiem polaire lucht komt tegen de avond van het zuidwesten uit binnen zetten. Ongeveer vergelijkbaar met het gene dat je nu in het uiterste westen van Frankrijk ziet gebeuren.

TimK21

Ik zie momenteel vooral verwachtingen voor de lange termijn langskomen. Ik heb even niet de middelen om de kaarten te bekijken, dus zou iemand me kunnen vertellen hoe de weersvooruitzichten voor morgen, maandag en dinsdag zo ongeveer zijn?
Challenge accepted!

ron12

Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

Joep


theowl999999

Citaat van: Joep op za 16 mrt 2013 - 18:02
Piers corbyn voorspelt vanaf nu mini ijstijd

http://twitpic.com/cbgoxl

jamer dat en "mini" ijstijd is en niet en "volle" ijstijd  ;D

zwoof

Citaat van: theowl999999 op za 16 mrt 2013 - 19:05
jamer dat en "mini" ijstijd is en niet en "volle" ijstijd  ;D

Haha! Dat mocht je niet willen  ;D

alaind86

Ben ook nog altijd aan het wachten op een horrorwinter of sneeuwstorm des doods haha.
Zal mij benieuwen hoe de nieuwe Pluim eruit komt te zien.


zwoof

@ pluim

23 maart beleven we nog een ijsdag volgens de oper. Zou toch wat zijn.  ;D

Ramon Oost

Hmm merendeel van de leden gaat op lange termijn voor temperaturen tussen de 5 en 10 graden. Maar wat een stunt zou het zijn als we dan nog een ijsdag zouden beleven.

Dennis

flinke (natte) sneeuwval in NO nederland

emil

Blijft hier in de stad Groningen niets van liggen. Wel meldingen uit het oosten van Groningen van sneeuw die blijft liggen, op bepaalde ondergronden.

Jenkie

Het blijft hier in het oosten ook niet liggen. En het is inmiddels droog

Edit, dat lieg ik: het mottert, miezert....

zwoof

Lente ijsdag ook in de nieuwe pluim volgens EC  ;D
Jammer dat de andere members niet mee willen.


Remy

Het sneeuwt hier wel lekker door inderdaad,op schaduwplekken blijft het ook liggen :)
CO2 Is geen klimaat thermostaat.

Jan van Ooijen

Ik zie geen ijsdag in de pluim, temperaturen overdag rond de 5 graden.
Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

winter

Citaat van: Jan van Ooijen op zo 17 mrt 2013 - 10:18
Ik zie geen ijsdag in de pluim, temperaturen overdag rond de 5 graden.

Ik wel als je apart naar de leden kijkt wel zelfs de oper komt met een niet/wel ijsdag.

Powered by EzPortal