Winterdiscussie topic 2012/2013 deel 16

Topic gezien door 193690 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, do 14 mrt 2013 - 10:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

matroesjka-world

Gek op extreem weer, zoals vet veel regen, keiharde stormen en bakken met sneeuw !!!

arjanbruggink

Citaat van: matroesjka-world op vr 15 mrt 2013 - 16:22

Wat betekent a.t.m. ?? :o
kan van alles zijn, maar ik bedoelde at the moment  ;D
Laatste onweersdag 01-04-'17
Onweersdagen seizoen 2017 tot nu toe: 3

Bacci

Temp. daalt hier tot dichtbij het vriespunt, wat nou 4 graden?


Rob1047

Het sneeuwt hard in hengelo, dikke watten! Nog niet gezien deze winter (dikke vlokken bedoel ik haha ) en het blijft mooi liggen dus misschien klein dekje straks?!

Weatherboy

Geen regen gehad nog. Alleen maar sneeuw, momenteel zeer fijne motsneeuw bij +1.9°C

Ec en GFS geven vanavond voor het noordwesten meer sneeuw. Dauwpunt wederom onder 0 en 2 meter temp rond 0°C. wind uit het zuiden.

Bacci

Hier al geruime tijd veel natte sneeuw, hopelijk koelt het een keer genoeg af om te blijven liggen.

En eindelijk ...

dondertje127


Weatherboy

GFS geeft weer een nieuwe sneeuwkans. Woensdag een mooi bult neerslag, wie weet een mooie sneeuwlaag?


Bacci

En dan de battle: (we zijn nog niet van de sneeuw af  :o hahahaha ;D)



martijn

gebied boven de noordzee bij engeland komt niet meer hierheen?

Bacci

Citaat van: martijn op vr 15 mrt 2013 - 18:34
gebied boven de noordzee bij engeland komt niet meer hierheen?

Jawel, wordt nog interessant.

martijn

Citaat van: Bacci op vr 15 mrt 2013 - 19:13
Jawel, wordt nog interessant.
dat word het zeker hoop op nog war sneeuw

Weatherboy

Citaat van: martijn op vr 15 mrt 2013 - 19:32
dat word het zeker hoop op nog war sneeuw

De weerbureau's zitten er weer flink naast. Amper regen gevallen, en het nieuwe gebied dat vooral NW NL gaat raken/schampen zal voornamelijk sneeuw zijn.

martijn

Citaat van: Weatherboy op vr 15 mrt 2013 - 19:47
De weerbureau's zitten er weer flink naast. Amper regen gevallen, en het nieuwe gebied dat vooral NW NL gaat raken/schampen zal voornamelijk sneeuw zijn.
heb het over gebied bij engeland

Chase-Stormer

Laatste paar uur druppelt het zo'n beetje constant met af een toe een vlokje.
Benieuwd als Ik de nieuwe storing nog meepik, moet er om 6:00 uit dus ga het niet al te laat maken :P

Weatherboy

Citaat van: martijn op vr 15 mrt 2013 - 19:48
heb het over gebied bij engeland

Wat begrijp je niet aan 'het nieuwe gebied' ? Dat ligt bij Engeland nu.

Overigens de nieuwe pluim vanavond zal een stuk kouder worden. De meeste modellen laten ons nu aan de koude kant bivakkeren met dinsdag weer grote kans op redelijk sneeuw. Het houdt nog niet op.

winter

Hier in Helmond de hele dag alleen regen gehad nog niks van serieus natte sneeuw gezien ofzo.
Van mij mag het nu lekker warmer worden hopelijk niet te veel neerslag (overdag ten minste), in de nacht mag het regen zoals het wil.

dondertje127

Citaat van: winter op vr 15 mrt 2013 - 20:18
Hier in Helmond de hele dag alleen regen gehad nog niks van serieus natte sneeuw gezien ofzo.
Van mij mag het nu lekker warmer worden hopelijk niet te veel neerslag (overdag ten minste), in de nacht mag het regen zoals het wil.

Je (nick?)name doet anders vermoeden :)

Dennis


Bacci

Citaat van: Dennis op vr 15 mrt 2013 - 20:38
Een monster-Hoog voor de ....

Doe maar even, maar even serieus kan het nog kouder worden dan afgelopen week? :o

Powered by EzPortal