Vreemd verschijnsel bij de Popocatepetl vulkaan in Mexico

Topic gezien door 2630 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, ma 25 feb 2013 - 15:33

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jan van Ooijen

Vreemd verschijnsel bij de Popocatepetl vulkaan in Mexico

Er worden iedere week honderden UFO-video's geupload naar YouTube. De meeste video's die te zien zijn op Youtube zijn nep. Deze video, die gemaakt is op 21 februari jongstleden is kort, maar het is er een die opgemerkt dient te worden.




Het is niet de mooiste video die er is, maar in nabijheid van een vulkaan is zeer interessant. Er zijn vele waarnemingen van sigaarvormige UFO's bij vulkanen over de gehele wereld. De "UFO" die  op de video passeert  is in een rechte lijn. Waar denken jullie aan? Echt, hoax, of verklaarbaar?

©Meteo-service
Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Vomera

hmm ik weet niet, altijd als er "ufo's" zijn is het slecht beeld materiaal. Tegenwoordig hebben we de mooiste HD camera's.  Zelfs bv de meteorieten die in rusland zichtbaar waren, staan er beter op dan dit.

Pascal Soomers

Citaat van: Vomera op ma 25 feb 2013 - 15:44
hmm ik weet niet, altijd als er "ufo's" zijn is het slecht beeld materiaal. Tegenwoordig hebben we de mooiste HD camera's.  Zelfs bv de meteorieten die in rusland zichtbaar waren, staan er beter op dan dit.

Valt wel mee hoor, er zijn ook duidelijke UFO beelden zichtbaar. Hier een paar voorbeelden:



En dat lijkt mij niet bepaald gefaked ;-).
We weten allemaal dat er 'meer' is dan alleen de aarde, zou ook onmogelijk zijn. Denk eens logisch na. Er zijn zoveel verschillende planeten, wij zijn toch echt niet de enige die kunnen leven? Maar goed, het is lastig om dit mensen uit te leggen... Verklaarbaar is deze video in ieder geval niet.
When a supercell arrives, you must be prepared.

pyro

Als je echt logisch nadenk over buitenaards leven kan je het volgende stellen:

Als buitenaards leven ons kan bereiken, moet ze intelligent zijn om dit voor elkaar te krijgen.
Buitenaards leven heeft twee keuzes:
-Of we mogen zien dat ze er zijn
-Of we mogen niet zien dat ze er zijn

Als wij mogen zien dat ze er zijn, zouden er goede wetenschappelijke opnames zijn.

Als buitenaards leven niet wil dat wij ze zien, gaan ze echt niet elke keer in de fout. Dat staat haaks op intelligent zijn. Als ze niet willen dat wij ze zien, zullen we ze ook echt niet zien. Anders zijn ze dom en slaat het nergens op.

Dingen die wij niet kunnen verklaren blijven komen. Goede kans dat dit natuurlijke phenomenen zien die wij nog niet begrijpen.


Fren

Doet me denken aan deze uit oktober 2012:



Ook de Popo... er worden daar inderdaad meer 'rare' dingen gespot en ik heb echt geen idee wat ik er van moet denken :{

The question is not IF disasters happen but WHEN they happen!
He, who controls the world, faces the

Vomera

Citaat van: Pascal Soomers op ma 25 feb 2013 - 15:48
Valt wel mee hoor, er zijn ook duidelijke UFO beelden zichtbaar. Hier een paar voorbeelden:

En dat lijkt mij niet bepaald gefaked ;-).
We weten allemaal dat er 'meer' is dan alleen de aarde, zou ook onmogelijk zijn. Denk eens logisch na. Er zijn zoveel verschillende planeten, wij zijn toch echt niet de enige die kunnen leven? Maar goed, het is lastig om dit mensen uit te leggen... Verklaarbaar is deze video in ieder geval niet.

wel cool filmpje! het blijft toch een interessant iets :D het blijft altijd een leuk discussie punt, want ook op die filmpjes kun je weer verder gaan, bv er moeten toch ook mensen dit gezien hebben die er onder hebben gestaan of wat dan ook of wat doen die mensen daar op die plek om te filmen enz...
Allemaal vragen waar je over na kan denken, maar toch wel spannend

Chase-Stormer

Citaat van: Pascal Soomers op ma 25 feb 2013 - 15:48
Knip

De Jeruzalem filmpjes zijn goede fakes, zijn van een paar verschillende hoeken opgenomen maar is met Adobe After Effects toegevoegd, Ik zal even het filmpje opzoeken waar de uploader zegt dat het allemaal CGI is en het was om te kijken hoe snel mensen ergens in zouden trappen / hoe goed CGI hedendaags is

Powered by EzPortal