Snape mijn nieuw huisdiertje

Topic gezien door 2091 bezoekers
Gestart door Graphicnizor, zo 10 feb 2013 - 21:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Graphicnizor

Diertje ? hij is anderhalve meter lang! En we hebben t niet over een tuinslang. Als meester van de "Dark Arts vreet hij wel muizen op en kan hij zn kaak ontwrichten. Best neato. Ook heeft hij een zeldzame kleur en is het gewoon een prachtig beestje... Wie wil komen kijken mag, maar haal hem er niet uit!


Sven

Cool! zo'n tamme vind ik niet erg, maar in het wild zie ik ze liever niet (helaas in Slovenië regelmatig)

Veel plezier ermee Mike!
Onweersdagen 2012: 42 | 2013: 33 | 2014: 45 | 2015: 40 | 2016: 31 | 2017: 9 Laatste onweer 30-05-2017 01:47 

Giso84

Prachtig beest !!
Alleen vind ik persoonlijk de bakken altijd te klein (voel je niet persoonlijk aangevallen).
Als de weerman loog, bedenk dan: 'tussen de druppels door was het droog'

studio dewolf

Slang, brrrr. Vroeger had mijn zus ook een slang maar hij at vis. Op ene dag ontsnapte de slang en beet mijn voet bijna  :(

Graphicnizor

Had je voet een vislucht dan? Hahahaha  ::) 8) :P

Tyshane

Zeker mooi dier! Vind wat de andere user zei ook wel een beetje, een kleine hok voor zo'n groot dier.

Stephanie

Citaat van: Sven op zo 10 feb 2013 - 21:40
Cool! zo'n tamme vind ik niet erg, maar in het wild zie ik ze liever niet (helaas in Slovenië regelmatig)

Veel plezier ermee Mike!
Wat? Slovenie?! Ik heb net mn vakantie geboekt.. Wat voor slangen zitten daar?

Verder vind ik deze prachtig! (zolang hij achter glas zit ;) )

Graphicnizor

Citaat van: Tyshane op za 27 apr 2013 - 14:40
Zeker mooi dier! Vind wat de andere user zei ook wel een beetje, een kleine hok voor zo'n groot dier.
absoluut niet te klein, eerder te groot voor snape, De handelaar zei ook al waarom zo groot? heeft hij niet nodig.
Als ik er nog een bij wil dan moet ie wel wat groter. Terra is 1,5 x 3 meter met mos beplant om zo zijn ware biotoop na te bootsen :) ik hou van dieren en komen niets te kort!

ron12

Citaat van: Stephanie op za 27 apr 2013 - 15:55
Wat? Slovenie?! Ik heb net mn vakantie geboekt.. Wat voor slangen zitten daar?

Verder vind ik deze prachtig! (zolang hij achter glas zit ;) )
daar heb je veel tuinslangen :o
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

Sven

Citaat van: ron12 op za 27 apr 2013 - 16:30
daar heb je veel tuinslangen :o

Zitten genoeg slangen, google maar eens. Maar kijk wel uit, ook al zijn ze banger voor jou. Stap er niet op want je bent de klos :D ook kan je beren tegenkomen en lynx'en :) Veel plezier :D buiten slangen hebk nog geen enge beesten gespot.
Onweersdagen 2012: 42 | 2013: 33 | 2014: 45 | 2015: 40 | 2016: 31 | 2017: 9 Laatste onweer 30-05-2017 01:47 

Powered by EzPortal