Voorstellen

Topic gezien door 1865 bezoekers
Gestart door DSDLimburg, vr 11 jan 2013 - 19:42

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

DSDLimburg

Hoi iedereen bij deze dan graag even wie ik ben,

Mijn echte naam is Denny  ben 31 jaar en woon in Limburg (NL) ben op het forum te vinden onder de naam DSDLimburg.
Verder volg ik deze site al een jaartje 2 geloof ik kan ook langer zijn maar in iedergeval al een tijdje, ik ben geen kenner van het weer maar brobeer hier iets wijzer te worden van bepaalde dingen en te leren van mensen. Ik vindt het weer facinerend om te volgen en daarbij ook de mensen op dit forum die bij bepaalde kaarten soms hele mooie uitleg kunnen geven. Ik hoop niet dat als ik eens een domme vraag stel dat ik daar dan ook  meteen op afgerekend wordt :-\  want de kaarten lezen zoals de meeste dat hier kunnen dat ken ik nog niet ;D. Verder heb ik een klein weerstationtje in mijn tuin staan met wind en regen meter van- Alecto- type (WS-3500) Stelt niet al te veel voor maar toch 8).  Verder ben ik een grote autosport fan en kijk graag naar voetbal en speel ook wel eens formule 1 op de playstation. Hopen dat jullie een beetje een idee hebben nu wie ik ben. Ik zou zeggen ik hoop jullie snel te leren kennen op het forum al moet ik zeggen dat ik de meeste wel ken van het forum na zeker 2 jaar volgen maar toch ;) verder de Groetejes aan iedereen en tot snel.
Gr, DSDLimurg
seizoen 2018/2019

studio dewolf


Ramon Oost

Namens de hele crew van harte welkom op Meteo-Service, we hopen dat je een fijne tijd zult hebben :)

Wertha

Aantal onweersdagen 2024: 3 | 2023: 17 | 2022: 21

Daisy

All glory to the hypnotoad!
www.twitter.com/mrs_sekhmet

DSDLimburg

seizoen 2018/2019

Mikal


Fren

Hoi en welkom! Have fun hierro!
The question is not IF disasters happen but WHEN they happen!
He, who controls the world, faces the

Powered by EzPortal