hallo iedereen!

Topic gezien door 2199 bezoekers
Gestart door 112nickelas, wo 19 dec 2012 - 22:54

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

112nickelas

hoi,
Ik ben Nickelas en ik ben 15 jaar oud (en over 1,5 weken 16).

Ik ben scholier, Bevelvoerder bij de jeugdbrandweer, (evenementen) EHBO-er en ik ben persfotograaf/cameraman.
Ik heb een eigen 112 nieuwswebsite: Amstelveensnieuws.nl

Naast de hulpverlenings en fotografiekant ben ik mede dankzij de hulpverleningskant mijzelf gaan interreseren in het weer.

Door veel op internet te kijken en te lezen en hulp van een goede vriend lukt het me aardig om de weerkaartjes te lezen en dan een voorspelling te maken.

Ik heb een bewondering voor extreem weer, puur omdat het iets is wat zich niet tegen laat houden. En als het dan gaat om extreme sneeuwval, of harde wind en/of storm, ik vind alles prima (als er maar geen persoonlijke ongevallen gebeuren)

Tot zover mijn introductie, als jullie meer willen weten, vraag maar raak, want de domste vraag is de vraag die niet gesteld wordt!
Werkt bij de brandweer en politie. Oud journalist met oog op extreem weer

Jan van Ooijen

Namens de gehele crew heten wij je welkom op meteo-service, we hopen dat je een fijne tijd zult hebben
Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Ramon Oost

Welkom op Meteo- Service :)

zorba

Hi Nickelas, van harte welkom op Meteo-Service!
Onweersdagen 2013: 29 | 2014: 39 | 2015: 30 | 2016: 26 | 2017: 17 | 2018: 13 | 2019: 17 | 2020: 10 | Onweersdagen 2021: 0

GekkeLeo


studio dewolf


Wertha

Aantal onweersdagen 2024: 3 | 2023: 17 | 2022: 21

MWegman

Citaat van: 112nickelas op wo 19 dec 2012 - 22:54
vraag maar raak, want de domste vraag is de vraag die niet gesteld wordt!

Mooie uitspraak voor een 'jonkie'!  ;D
En welkom!
Voor weer- en andere foto´s, join deze community op facebook: http://www.facebook.com/marielle.wegma

4seasons

Citaat van: 112nickelas op wo 19 dec 2012 - 22:54
hoi,
Ik ben Nickelas en ik ben 15 jaar oud (en over 1,5 weken 16).

Ik ben scholier, Bevelvoerder bij de jeugdbrandweer, (evenementen) EHBO-er en ik ben persfotograaf/cameraman.
Ik heb een eigen 112 nieuwswebsite: Amstelveensnieuws.nl


Welkom :)

Maar gezien het geciteerde heb je het er maar druk mee.
Wel nog tijd genoeg over voor studeren en ontspanning ??


Powered by EzPortal