Voorstelverplichting ;)

Topic gezien door 2282 bezoekers
Gestart door Moshcore, zo 16 dec 2012 - 00:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Moshcore

Een goedendag allemaal!

Mijn naam is Dylan en kijk al sinds redelijk lange tijd op dit forum. Nu maar de knoop doorgehakt om ook maar een accountje aan te maken. Wees niet misleidt door mijn topictitel. Ik houd ervan om origineel te zijn. En ik vind ook dat als iemand nieuw op een forum is dat het niet meer als normaal is om zich eigen voor te stellen.
Ik ben actief op meerdere fora (geen concurrerende meer hoor ;)).
Ik zal geen actieve poster zijn, ben meer een lezer als ik daar al tijd voor heb. Ben nogal druk met studie.

Ik ben altijd geïnteresseerd geweest in het weer en dan voornamelijk de extremen. Van een goeie MCS tot heftige sneeuwval :P
Ik heb al enige kennis m.b.t. het weer toch merk ik dat ik vaak nog dingen zie die voor mij onduidelijk zijn. Vergeef mij bij voorbaat dus voor vragen die ik stel ter verduidelijking...

Andere hobby's van mij zijn onder andere muziek (herrie in de meeste hun oren) en rond deze tijd van het jaar heel actueel; vuurwerk. Zie mij niet als crimineel of als terrorist zoals een hoop vuurwerkfreaks in de media worden beschimpt. Hier kan ik nog even over doorgaan maar doe dat niet, tenzij hier behoefte aan is. Dan is een PM op zijn plaats.
Ook mijn studie is aardig een hobby van mij geworden of andersom daar ben ik niet over uit. Ik houd er ook van foto's te maken, ben helemaal geen professional maar kan redelijk uit de voeten en heb ik een aparte stijl van fotograferen al zeg ik het zelf. Helaas ligt deze hobby op een laag pitje. Ik ben ook een groot liefhebber van uilen.

Ik woon in Noord-Brabant in het plaatsje Oisterwijk (vlakbij Tilburg). Maar ik zal direct ook mijn profiel updaten zodat dit zichtbaar is.

Ik hoop dat ik hier een leerzame tijd tegemoet zal gaan en dus mijn hobby over het weer in het algemeen zal uitbreiden.
Mochten mede-forummers nog vragen hebben dan staat mijn PM open!

Hoop op een wervelend winterseizoen en een vroeg en actief onweersseizoen!

Gr. Dylan

Daisy

All glory to the hypnotoad!
www.twitter.com/mrs_sekhmet

ThaGhostNL

Namens de crew heet ik je welkom op ons forum, wij wensen je een leerzame en vooral gezellige tijd toe op ons forum.

greetz,
Tha-Ghost

Chat mod

p.s. bezoek ook eens onze chat
My brain is like my internet browser. I got like 19 tabs open, 3 of them are glitching and where the fuck is that music comming from.

Wertha

Aantal onweersdagen 2024: 3 | 2023: 17 | 2022: 21


zorba

Citaat van: Moshcore op zo 16 dec 2012 - 00:40


Andere hobby's van mij zijn onder andere muziek (herrie in de meeste hun oren) en rond deze tijd van het jaar heel actueel; vuurwerk. Zie mij niet als crimineel of als terrorist zoals een hoop vuurwerkfreaks in de media worden beschimpt. Hier kan ik nog even over doorgaan maar doe dat niet, tenzij hier behoefte aan is. Dan is een PM op zijn plaats.

Gr. Dylan

Je kan altijd je verhaal kwijt in Het Grote Vuurwerktopic !
Welkom op Meteo-Service!
Onweersdagen 2013: 29 | 2014: 39 | 2015: 30 | 2016: 26 | 2017: 17 | 2018: 13 | 2019: 17 | 2020: 10 | Onweersdagen 2021: 0

Ramon Oost


Powered by EzPortal