zwoof is ook op meteo-service

Topic gezien door 3020 bezoekers
Gestart door zwoof, ma 05 mrt 2012 - 19:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

zwoof

Hallo allemaal,

De meesten van jullie kennen me nog wel van de totale winterliefhebber op O-O.  Ik heb me een tijdje terug hier al aangemeld, maar nu de winter ten einde is heb ik minder tijd. (ook weer een nadeel van het zachte weer haha) 

Hoewel ik O-O (nog) wel een stuk beter/mooier van opzet vind,  zal ik uiteraard dit forum ook in de gaten gaan houden. Ik wens Jan en Johann enorm veel succes toe om meteo service net zo'n succes te maken en daar twijfel ik met jullie weerkennis eigenlijk niet aan.  Ik zal de komende maanden nog weinig posten en overwegend in leesmodes zitten. (als ik al online ben).  Wacht maar af tot de winter weer begint dan doe ik weer volop mee! Tot die tijd heel veel plezier allemaal.  ;D

ThaGhostNL

Welkom op Meteo-Service, heel veel plezier op de site.
My brain is like my internet browser. I got like 19 tabs open, 3 of them are glitching and where the fuck is that music comming from.

Jan van Ooijen

Citaat van: zwoof op ma 05 mrt 2012 - 19:55
Hallo allemaal,

De meesten van jullie kennen me nog wel van de totale winterliefhebber op O-O.  Ik heb me een tijdje terug hier al aangemeld, maar nu de winter ten einde is heb ik minder tijd. (ook weer een nadeel van het zachte weer haha) 

Hoewel ik O-O (nog) wel een stuk beter/mooier van opzet vind,  zal ik uiteraard dit forum ook in de gaten gaan houden. Ik wens Jan en Johann enorm veel succes toe om meteo service net zo'n succes te maken en daar twijfel ik met jullie weerkennis eigenlijk niet aan.  Ik zal de komende maanden nog weinig posten en overwegend in leesmodes zitten. (als ik al online ben).  Wacht maar af tot de winter weer begint dan doe ik weer volop mee! Tot die tijd heel veel plezier allemaal.  ;D

Welkom op Meteo-Service, het gaat om de info die je krijgt.
Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Wouter Pringels

Info telt, welkom op het forum !

zorba

Onweersdagen 2013: 29 | 2014: 39 | 2015: 30 | 2016: 26 | 2017: 17 | 2018: 13 | 2019: 17 | 2020: 10 | Onweersdagen 2021: 0

Sven

Welkom op meteo-service Zwoof, we wensen je een fijne en leerzame tijd toe.
Onweersdagen 2012: 42 | 2013: 33 | 2014: 45 | 2015: 40 | 2016: 31 | 2017: 9 Laatste onweer 30-05-2017 01:47 

Reutel

Zwoofert! Dat zal tijd worden :D

Tyshane

Hoi Swoof, leuk dat je er ook bij bent, welkom!

Fren

The question is not IF disasters happen but WHEN they happen!
He, who controls the world, faces the

Marlieke

Hallo mede-plaatsgenoot!

Welkom hier en veel leesplezier!
Elk seizoen vind ik prachtig, maar de zomer en de herfst hebben mijn voorkeur...

GekkeLeo


Marcellang

Ha die Zwoof,Welkom op meteo-service ,we wensen je een fijne en leerzame tijd toe ;D
Hier met die sneeuwdump !!!!!!
Weer terug in NL.........

Powered by EzPortal