gevonden!!!

Topic gezien door 3216 bezoekers
Gestart door deventer, vr 28 sep 2012 - 14:58

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

deventer

ik vroeg me al een hele tijd af waar de meeste van o-o waren gebleven

zelfs jan zijn profiel is weg ???

maar ik heb jullie dus weer gevonden en kan weer meegenieten
ook al was ik geen fanatieke poster

dus hoi iedereen weer!!!!  ;D

(vraag me nog steeds af onder welke steen ik geleefd heb aangezien ik niet snap waarom iedereen weg is bij o-o)

Daisy

All glory to the hypnotoad!
www.twitter.com/mrs_sekhmet

Jan van Ooijen

Citaat van: deventer op vr 28 sep 2012 - 14:58


(vraag me nog steeds af onder welke steen ik geleefd heb aangezien ik niet snap waarom iedereen weg is bij ......)

Welkom, schijnbaar wordt de waarheid daar nog steeds verzwegen. Als je wat wil weten dan kan je ten aller tijden een privebericht sturen en dan praat ik je wel even bij. Nog net op tijd voor de winter op het juiste adres beland, Johann kan al niet wachten om hier te schrijven ;)
Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Johann

Citaat van: Jan van Ooijen op vr 28 sep 2012 - 15:45
Welkom, schijnbaar wordt de waarheid daar nog steeds verzwegen. Als je wat wil weten dan kan je ten aller tijden een privebericht sturen en dan praat ik je wel even bij. Nog net op tijd voor de winter op het juiste adres beland, Johann kan al niet wachten om hier te schrijven ;)

Lol ! Jan ook niet  :D
Vanaf 1 oktober gaan we er iig op de grootste Wintersport Website van Nederland (sneeuwhoogte.nl) weer hard tegenaan. Te beginnen met de dgl. Alpenweerberichten (weerbesprekingen) startende op 1 oktober.  Wanneer interessant pakken we "en passant" ook het Nederlandse winterweer erbij.  Jan heeft al een balletje opgegooid met een algemeen overzicht v.w.b. de eerste  winterverwachtingen (zie http://bit.ly/Ro3N67) !

Natuurlijk hier bij Meteo-Service ook weer vermeerd interessante synoptische besprekingen. Ja ja...laat maar komen die winter.... :P

GekkeLeo


Tyshane

Welcome back dan maar he! Ik weet niet welke steen het was, maar wel een hele grote denk ik zo! ;) Nou zoals hier en daar al valt te lezen staat de virtuele winter op 'meteo winter service' al te trappelen en bovenstaande heren zijn zo te lezen al druk met de winterse voorbereidingen, dus je valt met je spreekwoordelijke neus in de botert!  ;)

Henk H.

Van harte welkom!
Twitter: Haveman1976
Kik: watervis76

Leon Eikenaar

Site: http://www.art-of-thunders.nl
Twitter: @LeonEikenaar

deventer

bedankt allemaal!  ;)

ik was meestal in de winter bij jullie te vinden
en in de zomer las ik elke dag welk weer er te verwachten viel..

inene was ik jan (en meerdere) kwijt

en door dat bericht kon ik het niet laten te gaan googlen

en dus weer gevonden en klaar voor de winter

zal weer meeposten wanneer we hier bakken sneeuw gaan krijgen!  ;)



edit: quote weggehaald....

Marlieke

Welkom hier op de veel leukere site dan ....  8)

Have fun hier!
Elk seizoen vind ik prachtig, maar de zomer en de herfst hebben mijn voorkeur...

Joey

Dat moet inderdaad een hele grote steen zijn geweest, aangezien wij hier toch al wel een aanzienlijke tijd zitten!
Maar dat mag de pret niet drukken!

Van harte "weder"welkom bij dit x echt de gezelligste weerfanaten van ons kleine kikkerlandje!

deventer

aangezien alles er stil werd gehouden had ik totaal geen idee dat er een nieuwe site zou zijn...

maar goed ik ben er dus laat de sneeuw maar komen!  ;)

(post het meest in de winter ;D)

Scully

Er is in de tijd dat Johann en Jan op het andere forum weggingen wel door leden over geschreven volgens mij. Niet met heel veel woorden. 

Maar Welkom hier!

Impreza

Laten we alhier niet uit wijden wat er aldaar gebeurd is. Velen van ons weten hoe het gegaan is en wat er gebeurd is (en anders kan men, die het niet weet, de 'oude rotten' van aldaar altijd via note berijken met vragen denk ik (mij iig wel)).

Wat ik, na dat, wou zeggen:
Van harte welkom Deventer! Dat je het hier enorm naar je zin mag hebben en veel mag leren over dat ene wat ons allen bezig houdt: het weer!

Powered by EzPortal