Piet stelt zich voor.

Topic gezien door 1748 bezoekers
Gestart door PietBerger, do 23 feb 2012 - 14:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

PietBerger

Ik Ben Piet Berger, 27 jaar oud en samen met mijn vrouw Caroline woonachtig in Simpelveld.
Fotografie heeft me al geboeid vanaf het moment dat ik wist wat je met die dingen kon doen.
Het werd nog veel erger toen mijn vader zijn eerste analoge spiegel reflex kocht en ik zag wat je hiermee kon doen.
In 2005 ben ik dan uiteindelijk zelf echt begonnen met het verkennen wat er allemaal mogelijk is met een (digitale) camera
ik kocht toen een Canon powerschot A520.
hiermee begon ik dan met mijn eerste platen te schieten.
maar na het schieten van honderde foto's merkte ik dat ik iets miste.
Begin 2007 was ik dan eindelijk in de gelegenheid mn eerste DSLR camera te kopen.
Na het doorploegen van enkele boeken en natuurlijk het nodige zelf expirimenteren begin ik het aardig onder de knie te krijgen.
Ook hou ik van allerlei soorten fotografie, zoals landschap, natuur, dieren en soms portret.
Maar mijn voorkeur ligt toch bij het Landschap, Weer en natuur fotografie.

Het Hele jaar door en vooral in de periode van Mei t/m September ben ik gemoeid met het in de gaten houden van het weer. Als er zich dan een situatie aan dient die potentieel gevaarlijk weer kan brengen (in de vorm van zwaar onweer met tornado, hagel, enz) ga ik er op uit om deze stormen te onderscheppen en deze te fotograferen en filmen en als het nodig is te rapporteren.

Al van jongs af aan heb ik deze passie voor zwaar weer, waardoor al op jonge leeftijd de nodige onweders van achter het glas bestudeerd werden. Eenmaal in het bezit van een rijbewijs werd het allemaal nog mooier en begon het chasen pas echt. Er zijn situaties waarin er soms vele km afgelegd worden hiervoor, "maar kom" Dat hebben we graag over voor een mooie supercell!

met vriendelijke groet, Piet Berger
http://pietberger.webnode.com
Volg mij op twitter: www.twitter.com/PietBerger

Jan van Ooijen

Hoi Piet, we hopen dat je een fijne en vooral leerzame tijd zult beleven op Meteo-Service
Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Graphicnizor

*buigt voor piet berger* dag medelimburger :-)

Wouter Pringels


Sven

Piet ook van de partij! Wordt helemaal top zo, kan niet wachten op smul input bij onweerskansen!
Onweersdagen 2012: 42 | 2013: 33 | 2014: 45 | 2015: 40 | 2016: 31 | 2017: 9 Laatste onweer 30-05-2017 01:47 

Tyshane


Powered by EzPortal