Onweerskansen 1 t/m 5 augustus

Topic gezien door 142834 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, zo 29 jul 2012 - 12:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

donderblond

"Because all I have left is the voice of the wind
Blowing through the door of our house!"

matroesjka-world

De dikste buien gaan momenteel net langs ons heen, maar over een paar uurtjes vallen wij wel in de prijzen, maar dan zul je net zien: dan slaap ik..  :(
Gek op extreem weer, zoals vet veel regen, keiharde stormen en bakken met sneeuw !!!

Lightning_Glenn

onweer gezien vanuit Zoetermeer en vast gelegd op de gevoelige plaat :)

Diem

Hier begint het nu ook te flitsen. De webcam heb ik online gezet (zie handtekening).

klimascepie

Citaat van: Dijker op wo 01 aug 2012 - 21:34
zelfs de zon wil hier weer gaan doorbreken moet niet gekker worden

foto's gemaakt met de iphone

Dijker jij maakt mooie foto's en ik heb nieuws voor jou. Binnen afzienbare tijd krijg je slecht weer. Die wolken zijn en voorbode van naderend onheil.
Het grootste deel van de mensheid blijkt graag te willen geloven maar wil geen kennis vergaren om te

Dennis

@janvisser
De grootste buienactiviteit voltrekt zich op een vanuit Frankrijke afkomstige, prefrontale storing. De kwade genius verlaat in de nacht het noordoosten en daarachter komt tijdens de vroedge ochtend een koufront opzetten. In de nacht kunnen er dan ook nog enkele buien vallen.

weerman Jan Visser, Purmerend, 1 augustus 2012, 22:13 uur

vossejongk

Midden België onstaan nu ook buien op radar meteen rode pit erin :D

Dennis

foto's hoogvliet

icsigirl@icsigirl


Reutel

De boel gaat flink activeren in het zuiden!  ;D

Dennis

Citaat van: Reutel op wo 01 aug 2012 - 22:36
De boel gaat flink activeren in het zuiden!  ;D

het werk niet voor niets vandaag  ;) (en alle voorbereidingen van Jan en overige medewerkers)

Diem

Het gaat nu lekker los! Niet alleen veel onweer, maar ook veel regen en wind.

Stephanie

Ik was alvast in bed gaan liggen lezen, maar ik werd er net weer uitgerommel ;D
Diepe dreun uit het zuiden!

Gerard1995

Verrek.. Kom ik uit de douche, wil ik net naar bed. Begint het in de verte te weerlichten!!! Aabgename vetrassing!!! :-)
mijn woonplaats is Kootwijkerbroek!! :P

Marsel

Best genieten geblazen hier in het westen van Brabant tot op heden, ik heb letterlijk uren buiten gestaan :). De afgelopen uren de buientrein net west van mijn locatie langs zien trekken. Veelvuldig gerommel op afstand, mooie explosieve Ac luchten en nu het donker is ook nog eens mooi weerlicht. Eerste echte cel komt hier nu over met zware neerslag, helaas zonder onweer. Het zijn typische Ac buien met lokaal en wispelturig karakter.

Weatherboy

Wederom harde donder hier! Joepie!

Mr.B

Hier in Apeldoorn helaas nog niks. Tis vies warm buiten ( 22 graden nog)! Laten we hopen dat er nog wat onweer komt.

Polderps

In Noordwest Frankrijk zit Nu mooi buiencomplex... Gaat deze rakker ons in de late nacht nog raken ? lijkt er wel op.

PatrickM

Oehh onweer kom op, er ontstaan steeds meer buitjes , nu nog voor hier ;D

jones

WOW je kan niet geloven hoe blij ik ben!! Normaal gezien ontglipte we het hier steeds....

Nu voor het eerst dit jaar en eigenlijk sinds 3/9 vorig jaar was het dit keer nog eens ECHT RAAK! Mooie flitsen, paar cg's en inslagen en rake donderklappen! heerlijk, hier snakte ik allang naar  ;D :D

david_meyer25

Hier in gouda heel veel onweer.

Powered by EzPortal