Marco uit hangar 5 is er ook.

Topic gezien door 2009 bezoekers
Gestart door Marco uit Hangar 5, zo 29 jul 2012 - 10:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Marco uit Hangar 5

Hoi!

Ik ben Marco, doe aan zweefvliegen en heb ook mijn eigen zweefvliegtuig.. Het weer is erg belangrijk voor het zweefvliegen en de meeste zweefvliegers zijn dan ook meestal erg geinteresseerd in het weer. Ik zal dat ook nu en dan laten zien door zweefvliegfilmpjes te plaatsen (youtube).

Ook ik was eerst erg actief op die andere website, maar de drukte daar en toenemende pubergehalte ging me steeds meer tegenstaan. Bovendien mistte ik de echte deskundigheid van Jan en Johann.

Ik hoop dat het er hier wat beschaafder aan toe gaat, en weer goede interpretaties te vinden van de weerkaarten.



Marco Nierop
http://zweef.nl/

zorba

Van harte welkom op Meteo-Service Marco!
Onweersdagen 2013: 29 | 2014: 39 | 2015: 30 | 2016: 26 | 2017: 17 | 2018: 13 | 2019: 17 | 2020: 10 | Onweersdagen 2021: 0

Reutel

Welkom Marco, ik kijk al uit naar je filmpjes!

Jan van Ooijen

Welkom op meteo-service, we hopen dat je een fijne en leerzame tijd zult hebben. We kijken uit naar je filmpjes!
Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Tyshane

Hoi Marco, welkom op het forum voor meteo-freaks! ;)

Daisy

All glory to the hypnotoad!
www.twitter.com/mrs_sekhmet

Pascal Soomers

When a supercell arrives, you must be prepared.

Lightning_Glenn

Welkom Marco, je heb helemaal gelijk, ik ben hier om precies de zelfde redenen terecht gekomen.
Er zweven nog twee zwevers rond op dit forum die je waarschijnlijk ook wel kent van dat ander forum  ;)

Marco uit Hangar 5

Voel me hier gelijk thuis!...

Maar even over mijn profiel, ik heb me woonplaats ingevuld bij me profiel instellingen, maar die wordt toch niet vermeld onder me avatar.. doe ik iets fout?

EDIT: Lamaar, ik heb het al gevonden.. :)
Marco Nierop
http://zweef.nl/

Fren

Hoi Marco!
Welkom thuis dan maar :P
The question is not IF disasters happen but WHEN they happen!
He, who controls the world, faces the

Powered by EzPortal