Onweerskansen 10 en 11 juli

Topic gezien door 18398 bezoekers
Gestart door Ramon Oost, di 10 jul 2012 - 00:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Weatherboy

Citaat van: TaL op do 12 jul 2012 - 00:15
En het onweert :) Voor alsnog boven zee.

Lieve help, de wereld vergaat. De ene na de andere granaat slaat aan alle kanten in! Zonde meer nog heftiger dan de vorige keer, Wauw!

Enorme lange Whalesmouth aan de rand van die buienlijn. Wolkbreuk, inslagen, whalesmouth. Ongelofelijk, en dit lukt moeiteloos met deze temperaturen :D Nieuwe bui in aantocht.

Sorry hoor maar sta te trillen van adrenaline.

Thijss

Nou, het was idd gauw gedaan met de nachtrust vannochtend. Het is nu al 1,5 uur lekker aan het onweren, met daarbij behoorlijk rake klappers. Zalig!

Code rood op noodweercentrale;

Dennis


Lightning_Glenn

Het was weer lekker raak in Zoetermeer  ;D
Dit keer wel wat foto's die gelukt zijn, die zijn binnenkort wel te zien, nu eerst maar is gaan werken  :-\

Mellie

Omg wat gaat het tekeer hier in Purmerend

knarf

In Almere al enige uren matige tot zware regenval met veel onweer

Marlieke

Hier, Rijssen, tot zover nog niets vernomen... Maar wel erg fotogenieke luchten gisteravond. Zal later vanmorgen eens een paar fotootjes hier plaatsen!
Elk seizoen vind ik prachtig, maar de zomer en de herfst hebben mijn voorkeur...

Ries

Ah mooi; gister voor 't slapen stond er nog op KNMI dat het hier de hele ochtend buiige regen zou zijn maar alles gaat weer mooi ten zuiden van ons langs. Het is hier nu zonnig dus mooi weer om straks even te gaan hardlopen :)

erik

Ben de auto ingedoken richting Hoorn,mooie rolwolk gezien en zware donders,helaas weinig weerlicht gezien maar ik was ook net ff te laat en ik had msschn beter direct richting A`dam kunnen rijden maar evengoed genieten  :D

Marsel

Zowel vannacht als vanmorgen vroeg op verschillende momenten gedreun op afstand gehoord met af en toe het geruis van zware regen. 'K ben maar in bed blijven liggen dus had geen idee hoe ver of hoe dichtbij het allemaal heeft plaats gevonden. Was zo'n typische onrustige herfstnacht ;).

Gerard1995

Rond 12 uur, heb ik enorme dreunen gehoord, vooralsnog allemaal CG's!! het waren inslagen, stuk voor stuk... ik kan er weer een onweersnachtje bijschrijven!! :P
mijn woonplaats is Kootwijkerbroek!! :P

Koen-IJM

Vannacht rond 4 uur een enorme inslag gehad, hooguit 100-200m afstand. Verder eerder in de nacht en begin van de ochtend nog wat onweer gehad. Kortom, een leuk nachtje, lang geleden dat ik dat hier heb mogen meemaken. jammer genoeg dat ik het grootste gedeelte lag te slapen :p

riddler

 :D en toen was er onweer vannacht/vanmorgen. helaas te diep in slaap om alles bewust mee te maken maar wat ging het tekeer, diepe dreunen, en dat met deze " zomer " omstandigheden. vanmorgen A10 blank, gek genoeg als we er met z'n allen op wachten en de indexwaardes van de kaart af springen gebeurt er niks, en nu..... ;D

Powered by EzPortal