Onweerskansen 4, 5 en 6 juli

Topic gezien door 103737 bezoekers
Gestart door Ramon Oost, ma 02 jul 2012 - 15:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Jan van Ooijen

Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Weatherman

Citaat van: Jan van Ooijen op do 05 jul 2012 - 20:19
Nog lang niet voorbij ;)
Laten we het hopen, hier beetje regen en 3 donders meer nog niks ;)
Hou vooral van onweer en tornado's ect
Winter is ook prachtig, maar kan ook genieten van de zon !! [

Stephanie

Voor de buien die er nog aan komen, maakt het niet uit dat de temps nu vrij snel zakken?

Dennis

Kijk de bui in West-Duitsland

Paspimefonic

Ik hoop dat we hier in Gouda nog wat gaan krijgen, want het is hier nog steeds erg benauwd  :( Onweer is altijd meegenomen, maar een bak water is ook wel relaxed  ;D

WoodsWeather

Die buien vanuit belgie hebben een WNW richting en de buien in zuid Nederland zwakken af/veranderen van richting zodra ze provincie Utrecht binnenkomen.

jammerjammer

edit: Er steekt trouwens een fris briesje op hier, Soesterberg (hartje nederland).
https://twitter.com/WBMol
www.woutermol.com

Jan van Ooijen

Kijk die bui bij Roosendaal ineens

Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Weatherman

Sjonge jonge alweer mis, activeert na Tilburg :o
Hou vooral van onweer en tornado's ect
Winter is ook prachtig, maar kan ook genieten van de zon !! [

jeffrey83

ohjee.. riool heeft  hier het al zwaar.

Maurice Vroegrijk

Zit 5 km van Roosendaal af.....ben benieuwd  ;)
we zullen het wel zien...

erik

Citaat van: Dennis op do 05 jul 2012 - 20:26
Kijk de bui in West-Duitsland

En kijk eens in de buurt van Konstanz in het zuiden.Mijn ouders zitten daar nog steeds,die hebben de afgelopen week hun portie wel gehad maar het blijft gewoon doorgaan.....
Wat de buien hier betreft:ze ontstaan soms uit het niets dus wanhoop niet en anders is er morgen nog een kans!!

Gerard1995

en anders zaterdag (klein) of zondag (groter) nog wel @Erik
mijn woonplaats is Kootwijkerbroek!! :P

Rogierhgv

Citaat van: Gerard1995 op do 05 jul 2012 - 20:13
level 1 was volkomen op zijn plaats...een level 2 was beetje overbodig... '
morgen wellicht weer wat leuks??

Hmmz die level twee had hier in Hoogeveen wel op zijn plaats geweest.

Wat een water, flnke harde valwinden en blikseminslagen.
Eindelijk echt raak hier.

Dennis

@KNMI : KF

en lagedrukgebied ligt nabij Bretagne en vult daar langzaam op. Een thermisch laagje boven Noord-Frankrijk trekt uitdiepend in noordwestelijke richting. In de nanacht trekt het laagje via Zeeuws-Vlaanderen in noordwestelijke richting en komt morgenmiddag boven East Anglia terecht. Als het laag daar aangekomen is kan vanuit het zuidwesten het koufront ons land binnentrekken en word de warme, onstabiele lucht verdreven. Het koufront verlaat waarschijnlijk eind van de middag het noorden. Daar vooruit kan het in het noordoosten en oosten nog zomers warm worden.

Gerard1995

Citaat van: Rogierhgv op do 05 jul 2012 - 20:41
Hmmz die level twee had hier in Hoogeveen wel op zijn plaats geweest.

Wat een water, flnke harde valwinden en blikseminslagen.
Eindelijk echt raak hier.

ik bedoel meer, dat het enorm plaatselijk is... en daarvoor is een level 2 net iets te kleinschalig voor me gevoel... maargoed jij heb je portie gehad, nu ik nog... dat ingekakte prutbuitje van net tel ik niet mee, ondanks dat ik een boel onweer op afstand heb gehoord :P
mijn woonplaats is Kootwijkerbroek!! :P

erik

Citaat van: Gerard1995 op do 05 jul 2012 - 20:48
ik bedoel meer, dat het enorm plaatselijk is... en daarvoor is een level 2 net iets te kleinschalig voor me gevoel... maargoed jij heb je portie gehad, nu ik nog... dat ingekakte prutbuitje van net tel ik niet mee, ondanks dat ik een boel onweer op afstand heb gehoord :P

LOL,jij mag sowieso niet klagen,volgens mij heeft Kootwijkerbroek elke bui van dit jaar meegepikt en er zelfs nog een paar zelf gestart :P

Gerard1995

Citaat van: erik op do 05 jul 2012 - 20:50
LOL,jij mag sowieso niet klagen,volgens mij heeft Kootwijkerbroek elke bui van dit jaar meegepikt en er zelfs nog een paar zelf gestart :P

your right!! :P maar het lijkt wel of zeeland ons de 1ste plek heeft afgestoten nu :P al 2e dag op rij fors noodweertje daar! 
mijn woonplaats is Kootwijkerbroek!! :P

jeffrey83

sorry Jan, ik ga geen foto's posten, er drijft poep door de achtertuin, dat wil je echt niet zien.. ;)

(ik zit hier ook op het laatste punt van de straat, zodra het heel hard regent heb ik een probleem.. gelukkig is het hier nu droog op een drupje na, maar ik vrees dat er nog meer komt.)

Gerard1995

Citaat van: jeffrey83 op do 05 jul 2012 - 20:53
sorry Jan, ik ga geen foto's posten, er drijft poep door de achtertuin, dat wil je echt niet zien.. ;)

(ik zit hier ook op het laatste punt van de straat, zodra het heel hard regent heb ik een probleem.. gelukkig is het hier nu droog op een drupje na, maar ik vrees dat er nog meer komt.)

voor het vrezen, stuur maar naar het noordoosten... Hier in Midden NL is het nog erg warmpjes namelijk :P
Jakkes... daar heb ik wel een schijt-hekel aan... orgineel hoor.. poep in de achtertuin, whahahaha :D
mijn woonplaats is Kootwijkerbroek!! :P

Jan van Ooijen

Blijft maar aan de gang daar in Brabant/Zeeland

Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Powered by EzPortal