Onweerskansen 4, 5 en 6 juli

Topic gezien door 103743 bezoekers
Gestart door Ramon Oost, ma 02 jul 2012 - 15:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Tyshane

En ook mooi te zien hoe variabel de wind is in Nederland...

marco-groningen

Niet te geloven. Die lijn wil maar niet naar hier komen. Zal je zien dat als hij hier is het te laat is en alle activiteit weg.  >:(

Serge

@Tyshane

dat scheelt een Jas (wat een verschillen!!!) ,.. ook hier word het alleen maar warmer en drukkender

Waar is mijn cape

bliksems

Citaat van: Weatherboy op do 05 jul 2012 - 15:56
Je weet inmiddels wel dat alles na etenstijd toch inzakt? Het moet wel echt heel erg sterk zijn wilt het gaan lukken. Ergens in de guidance 2 dagen geleden werd MCS vorming gemeld, dan zou het eventueel wel mogelijk zijn.

ok,in dat geval zal ik pas om 11 uur savonds mijn avondeten nuttigen.
"What do you mean, I'm funny?...You mean the way I talk? What?...Funny how? I mean, what's funny abo

Uiltje

Gaat mooi hier, onweert al 1.5 uur.  :D

matroesjka-world

http://alarm.noodweercentrale.nl/

Code rood, heerlijk !!!! Eindelijk !! Alhoewel ik merk nog niets van buiten, het is muisstil en het is weer droog ::)
Gek op extreem weer, zoals vet veel regen, keiharde stormen en bakken met sneeuw !!!

jornonweer

dus vooral westen van belgie en west nl vannacht zwaar onweer? zeggen ze hier in belgie toch..
Danger is real, fear is a choice.

draakje

Wat een lucht hier in hoogeveen! Bui groeit enorm snel !! Ook rotatie te zien!!

Johann

Citaat van: matroesjka-world op do 05 jul 2012 - 16:13
http://alarm.noodweercentrale.nl/
Code rood, heerlijk !!!! Eindelijk !! Alhoewel ik merk nog niets van buiten, het is muisstil en het is weer droog ::)

ter vergelijk Radar ernaast



Fanatic

Johann;

welke radar is dit?
deze zal wel niet beschikbaar zijn voor het grote publiek ofwel?
..:: Get out of my way!! I have a storm to catch!! ::..

matroesjka-world

Het is hier van 27 naar 22 graden gegaan, dus ik ben bang dat we het ergste al hebben gehad helaas.
Volgens mij gaat het rode gedeelte net langs ons :'(
Gek op extreem weer, zoals vet veel regen, keiharde stormen en bakken met sneeuw !!!

Johann

Citaat van: Fanatic op do 05 jul 2012 - 16:18
Johann;
welke radar is dit?
deze zal wel niet beschikbaar zijn voor het grote publiek ofwel?

Is van MeteoMedia (Noodweercentrale) en idd niet "public" (int server). Je kunt echter ook de animatie radar nemen van NWC (is gelijk)  >> http://www.noodweercentrale.nl/nl/weer/radar.html

Serge

hrbbrn er greoon regen boven barneveld,.... wel warme regen btw
Waar is mijn cape

Serge

EDIT,.. het onweert, er onstaat hier gewoon spontaan onweer
Waar is mijn cape

Fanatic

..:: Get out of my way!! I have a storm to catch!! ::..

Tyshane

Ja hier ontstaat ook weer een nieuwe bui in de buurt; begint al harder te waaien! Kom maar op met die knallen!

onweerdetectie1449

komt er ook nog wat voor zuid-holland?
ben daar wel benieuwd naar  ::)

Chase-Stormer

Nog steeds stik benauwd hier, maar zie de buien allemaal Noordwaarts trekken, ze vertikken het IJsselmeer over te steken  :P

Dennis


matroesjka-world

Klopt niks van die NWC, want het is hier droog, de zon komt er gewoon doorheen ::)
Gek op extreem weer, zoals vet veel regen, keiharde stormen en bakken met sneeuw !!!

Powered by EzPortal