Onweerskansen 30 juni en 1 juli

Topic gezien door 14141 bezoekers
Gestart door Ramon Oost, za 30 jun 2012 - 16:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

donderblond

"Because all I have left is the voice of the wind
Blowing through the door of our house!"

dondertje127

Al eventjes onweer op afstand te horen. Er gaan er dit jaar veel net langs mij heen, maar het heeft de teller met het horen van deze donderbuien wel hooggebracht.

Edit: Ik had 18 onweersdagen staan, maar dat moest nu pas 17 zijn. Ik heb het bijgehouden in agenda, dus bij deze de verwarring nader verklaard.

Dennis

Citaat van: Dijker op zo 01 jul 2012 - 17:49
haha thanks voor het plaatsen van mijn foto  ;)



zeker de moeite waard :)

Dickje

En de 2e onweersbui vandaag nadert Den Bosch!  :)

Dennis


hoffies

Twitter: @hoffnar2911

EAJ

Buienlijn die vanuit de Noordoostpolder ten zuiden van Heerenveen naar het Noordoosten weg trok. Leverde nog een paar ontladingen op (op hoogte). Heerenveen bleef in het zonnetje en vrij van neerslag. Het zal voornamelijk in Wolvega zijn gevallen.

Joep

Jan a.s. donderdag weer onweerskansen?? :)

Marsel

Citaat van: EAJ op zo 01 jul 2012 - 19:47
Buienlijn die vanuit de Noordoostpolder ten zuiden van Heerenveen naar het Noordoosten weg trok. Leverde nog een paar ontladingen op (op hoogte). Heerenveen bleef in het zonnetje en vrij van neerslag. Het zal voornamelijk in Wolvega zijn gevallen.

Mooie foto. Er zaten toch nog een paar forse cellen tussen, ook met hagel en veel regen in korte tijd. Gezien de thermodynamische profielen en de niet al te diepe onstabiliteit (ook in progtemps abosluut niet overtuigend) toch opvallend hoe intens sommige exemplaren waren. Leuk zo'n ULL je vergist je er soms nog in ;).

Kres


Ik probeer een foto te posten maar dat werkt niet ....  Wat doe ik verkeerd.
Heb de foto op Flickr staan. De link gaat tussen de img tags maar je ziet hem niet als ik hem post


Deze vandaag genomen...

Voor alle zekerheid... Er is hier niks maar dan ook niks aan geshopt... Dit is echt zoals het er vanmiddag uit heeft gezien.. Inclusief de verschillen in licht onder en boven...

Marco_Goes

Men heeft hier Zoiezo liever dat je foto's op het forum host.  Probeer dat eens.

Kres


Roald

kres...waar heb je die foto genomen?

Kres

Boven op een dijk. Net iets onder Houten.

Powered by EzPortal