Even voorstellen

Topic gezien door 2916 bezoekers
Gestart door Marsel, do 01 mrt 2012 - 09:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Marsel

Goede morgen!

Ik ben Marsel en ben al vele jaren te vinden op onweer-online. Toen ik hoorde van dit nieuwe forum heb ik mezelf toch maar even aangemeld. Hoewel het nogal wennen is doet het mij goed om te zien dat er een hoop bekende ronddwalen!
Even iets over mezelf.
Ik ben 25 jaren jong, ben luchtvaart meteoroloog bij de Koninklijke Luchtmacht en werk op de vliegbasis Woensdrecht als Forecaster. Uiteraard ben ik dagelijks met het weer bezig maar op een ietwat andere manier dan op fora als deze. Complexe (vlieggevaarlijke) processen zowel in de bovenlucht als in de grenslaag, wolkenhoogten, zicht, turbulentie, icing ed., dat is waar de focus ligt. Een andere tak van sport, maar ontzettend uitdagend en soms frustrerend lastig.
Ik besef maar al te goed dat van je hobby je beroep maken een ongekend privilege is en hoop dit dan ook nog vele jaren te kunnen doen.
Mochten er vragen of opmerkingen zijn dan hoor ik het vanzelf.
Fijne dag verder en wellicht tot ziens hier op het forum!

Vriendelijke groeten,

Marsel

Wouter Pringels

Welkom op het forum !

frankaloe

http://88.159.160.138/view/viewer_index.shtml?id=303 webcam
niets zo veranderlijk als het weer

Fren

The question is not IF disasters happen but WHEN they happen!
He, who controls the world, faces the

Johann

Sal?ti  Marsel, leuk je ook op meteo-service te ontmoeten.  Je input resp. knowhow als luchtvaart meteoroloog en forecaster bij de KL zal zeker een verrijking voor het  forum betekenen. Op een fijne en leerzame tijd.


Marsel

Citaat van: Johann op do 01 mrt 2012 - 10:15
Sal?ti  Marsel, leuk je ook op meteo-service te ontmoeten.  Je input resp. knowhow als luchtvaart meteoroloog en forecaster bij de KL zal zeker een verrijking voor het  forum betekenen. Op een fijne en leerzame tijd.

Dank je. Dat is geheel wederzijds Johann! Ik mag je informatieve bulletins graag lezen.
Overigens gefeliciteerd (ook Jan uiteraard) met deze mooie site!

Marcel

Welkom (bijna) naamgenoot  8)
Met vriendelijke groet,
Marcel  Mijn hobbypagina: https://www.flickr.com/photos/marcelwestland/

Tyshane

Hoi Marsel! We hadden elkaar al even welkom geheten, maar nu dan ook maar even zo; welkom! ;) Leuk dat je er ook bij bent en verder sluit ik me aan bij wat Johann zegt, je input zal een verrijking zijn.

Diem

Welkom Marsel!
Ik hoopte al dat je je ook op deze site ging aanmelden, aangezien ik je inbreng altijd zeer nuttig vind!

zorba

Ook van deze kant een Hartelijk welkom Marsel!
Onweersdagen 2013: 29 | 2014: 39 | 2015: 30 | 2016: 26 | 2017: 17 | 2018: 13 | 2019: 17 | 2020: 10 | Onweersdagen 2021: 0

GekkeLeo


Shadow112

Ha Marsel ook de weg gevonden.  Welkom!

Marsel

Bedankt allemaal! Een hoop bekenden, gezellig  :D.

Sven

Welkom op meteo-service Marsel! :)
Onweersdagen 2012: 42 | 2013: 33 | 2014: 45 | 2015: 40 | 2016: 31 | 2017: 9 Laatste onweer 30-05-2017 01:47 

Graphicnizor

welkom en veel plezier hier

Powered by EzPortal