Alex Jonk

Topic gezien door 1459 bezoekers
Gestart door Pageworker, do 23 feb 2012 - 11:58

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Pageworker

Mijn vrienden roepen me wel eens gekscherend Jan Pelleboer. de grap is dat ik eigenlijk helemaal geen verstand heb van het weer, maar vertel wat ik lees op de forums en blogs die jullie echte kenners schrijven  ::). Natuurlijk heb ik bewondering voor het weer en met name onweer, daar ik dat graag mag fotograferen. Fotografie is een kleine hobby van. Een grote hobby en tevens mijn werk is software ontwikkeling. Java maar ook websites (als deze) en Android applicaties, als Onweer online maar ook Sneeuwhoogte. Ik ben blij dat ik deze jongens technisch mag bijstaan en wens ze heel veel succes!

Johann

Hoi Alex, dank voor je geweldige in-put ! Wat zouden we zonder jou moeten beginnen  :-\
Natuurlijk,  we gaan nog heeeeeeeeeel vaak aan je kop zeuren wanneer we er softwarematig of op IT gebied niet uitkomen dan wel er wensen zijn.   :D    Op een fijne, leerzame tijd en constructieve samenwerking !


Jan van Ooijen

Welkom Alex, ook jij veel plezier en leerzame momenten op Meteo-Service toegewenst. Nogmaals dank dat je dit allemaal voor ons wilt doen!
Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Sven

Het mede brein achter dit concept! Aangenaam :D

Onweersdagen 2012: 42 | 2013: 33 | 2014: 45 | 2015: 40 | 2016: 31 | 2017: 9 Laatste onweer 30-05-2017 01:47 

Wouter Pringels


Powered by EzPortal