Skydrone Zwolle Photography

Topic gezien door 13910 bezoekers
Gestart door Graphicnizor, zo 03 jun 2012 - 19:58

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Graphicnizor

We hebben wel een heel lekker weekend gehad. Opening van het nieuwe Zwembad in Zwolle.
Eerst een lcuhtfoto om daarna een videoreel te maken van de binnenkant van het zwembad.

En dit zijn dan de behaalde resultaten.











En hier is dan de videoreel:


Jelte

Citaat van: Graphicnizor op vr 19 okt 2012 - 17:15
Dat kan inderdaad, al gaat de kwaliteit van de foto er erg op achteruit. ik denk dat ik de fotos op een aparte machine moet gaan bewerken omdat de fotos 9/10 keer te donker doorkomt door verkeerde scherminstellingen.

Lijkt me leuk alleen meestal ga ik na een shoot dezelfde dag weer terug. enige wat ik nodig heb is vervoer lol...
wat wilde je dat ik ging doen in Terschellingen??

Oh, mooie plaatjes maken  op Terschelling... en als je nog even langs mijn bedrijf kan vliegen zou dat fijn zijn...  ;)
Maar aangezien ik er geen budget voor heb dacht ik dat ruilen voor een paar overnachtingen op Terschelling een goede deal zou zijn!
Ik kan me voorstellen dat er meer bedrijven op het eiland geinteresseerd zijn in de opties. Het enige lastige wordt een winstille dag vinden.

Wat betreft je scherminstellingen: calibreren is een aanrader! Maar je laatste plaatjes van het zwembad zijn perfect, dus ik geloof dat je het al opgelost hebt!

Graphicnizor

Citaat van: Jelte op ma 22 okt 2012 - 17:37
Oh, mooie plaatjes maken  op Terschelling... en als je nog even langs mijn bedrijf kan vliegen zou dat fijn zijn...  ;)
Maar aangezien ik er geen budget voor heb dacht ik dat ruilen voor een paar overnachtingen op Terschelling een goede deal zou zijn!
Ik kan me voorstellen dat er meer bedrijven op het eiland geinteresseerd zijn in de opties. Het enige lastige wordt een winstille dag vinden.

Wat betreft je scherminstellingen: calibreren is een aanrader! Maar je laatste plaatjes van het zwembad zijn perfect, dus ik geloof dat je het al opgelost hebt!

als mijn vriendin meemag heb je een deal, al moet ik eerst precies weten waar het om gaat, wat voor een bedrijf het is. Normaal gesproken vraag ik voor zoiets 150 euro ipv paar duizend, maar dat komt omdat dit nog op amateuristich niveau plaatsvind. Maar daarintegen is goede PR dan wel weer gewenst. Ik ga hierop in maar dan wel via PM/Mail etc :)

Roan

Citaat van: Roan op zo 30 sep 2012 - 11:00
Wat voor een lens zit er op, want ik vind de kwaliteit bij sommige foto's eigenlijk gewoon niet goed.. De positie van de foto's is natuurlijk uniek en dat maakt het ook zeker wel waard  :D
Dit moet ik nu toch terugnemen, wat een ongelofelijk scherpe/gedetailleerde foto's in dat zwembad zeg  ;D

Graphicnizor

Dankje :) Het verschil hiermee is dat je fotos maakt op de grond, is weer heel anders dan dat de camera onder de drone bungelt.

Eentje van gisteren :)


Graphicnizor

Jawel we hebben weer een leuke opdracht gehad in Zwolle. Namelijk van BAM Utiliteitsbouw. Het gaat om een 180 ton zware stalen constructie die nog met hout en tegels afgewerkt word. Wij gingen kijken en namen een paar fotos. Ze waren zo onder de indruk van de fotos dat we binnen mochten kijken zodat we daar ook fotos van konden maken.
3e week van Januari staat de volgende vlucht geplanned voor een nieuwe update.




xzaz

Vraag je wel toestemming om te vliegen? Je hebt hier namelijk vergunning voor nodig.
De winter is nog niet eens begonnen!

Graphicnizor

Citaat van: xzaz op di 25 dec 2012 - 23:31
Vraag je wel toestemming om te vliegen? Je hebt hier namelijk vergunning voor nodig.
Heb er een van Min van Def. gekregen voor 5 jaar dus is al LANG geregeld!
En dan gaat het niet zo zeer om vliegtoestemming maar fotograferen. Sommige objecten mogen niet vanuit de lucht gefotografeerd worden :) Heb een landkaart gekregen om te zien waar je wel en niet mag vliegen!

Graphicnizor

De krant halen is natuurlijk altijd awesome!!




matthijs1994


Lightning_Glenn


Graphicnizor

Ondertussen nemen de ontwikkelingen van Skydrone een steeds betere vorm. Nu hebben we een nieuwe camera mount die dmv motortjes en een 4 axle gyroscoop heeft waardoor de camera altijd recht staat. Ook al maak je een duikvlucht naar beneden.

Vanaf nu neem ik ook betaalde opdrachten aan gezien ik een product kan leveren. Weten jullie iemand die graag luchtfoto's wil hebben of een mooi stukje film wil vanaf een andere invalshoek, laat het even weten!


Marcel

Met vriendelijke groet,
Marcel  Mijn hobbypagina: https://www.flickr.com/photos/marcelwestland/

Lightning_Glenn

Ziet er toch wel erg goed uit hoor!

GekkeLeo

Ik was benieuwd of je even langs kon komen om te kijken of ik mijn dakgoot schoon moet maken met blaadjes?  ;)


Nee gave beelden zeg! En idd zonder trillingen, goed bezig en ga vooral zo door!!

Jelte

Prachtig! Mooie windloze dagen ook de laatste tijd!

Graphicnizor

Ahum, wat is jullie reactie op deze promo dan, alles is gemaakt door mij Video bewerking, de videos, alleen de muziek niet... Had ik geen tijd voor helaas, maar de video wel bewerkt om de muziek heen.


arjanbruggink

Strakke beelden. Wellicht de volgende keer er voor zorgen dat er geen wentelwiekjes in het beeld komen....
Laatste onweersdag 01-04-'17
Onweersdagen seizoen 2017 tot nu toe: 3

GekkeLeo

Mooie beelden!

Maar idd net wat Arjan zegt, probeer die wieken buiten beeld te houden.

Graphicnizor

Is al verholpen :) dacht ik pas bijna op t laatste aan dat de cam naar voren moest, lol

Powered by EzPortal