Hallo, Ben nieuw hier maar....

Topic gezien door 5833 bezoekers
Gestart door Weatherman, vr 01 jun 2012 - 10:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Weatherman

Hou vooral van onweer en tornado's ect
Winter is ook prachtig, maar kan ook genieten van de zon !! [

Chase-Stormer

Welkom aan boord Weatherman  8)

Marcel

Ik miste jou hier ook al  8)

Welkom!
Met vriendelijke groet,
Marcel  Mijn hobbypagina: https://www.flickr.com/photos/marcelwestland/

Weatherman

Dankjewel Chase-Stormer

En missen mij, hoe kan dat nou  ;D ;D Thx
Hou vooral van onweer en tornado's ect
Winter is ook prachtig, maar kan ook genieten van de zon !! [

Leon Eikenaar

Welkom op meteo-service en wensen je veel plezier op deze leuke site!  8)
Site: http://www.art-of-thunders.nl
Twitter: @LeonEikenaar

Weatherman

Hou vooral van onweer en tornado's ect
Winter is ook prachtig, maar kan ook genieten van de zon !! [

Marlieke

Citaat van: Weatherman op zo 03 jun 2012 - 14:12
@Marlieke, was het antwoord op je vraag voldoende ?? :)

Jazeker, ik wist niet dat autisme iets erfelijks was. Weer wat geleerd!  :) En wat een akelige ervaring moet dat zijn geweest voor je ouders toen je geboren moest worden! Gelukkig ben je verder helemaal gezond, toch?

Mijn zoontje had ook de navelstreng om zijn nek en tijdens de bevalling viel telkens zijn hartslag volledig weg.
Was heel eng allemaal. Denk er liever ook niet te vaak aan.

Maar bedankt voor je antwoord en sorry dat ik er (nog) niet op had geantwoord!  :)

Elk seizoen vind ik prachtig, maar de zomer en de herfst hebben mijn voorkeur...

Weatherman

Citaat van: Marlieke op di 05 jun 2012 - 13:53
Jazeker, ik wist niet dat autisme iets erfelijks was. Weer wat geleerd!  :) En wat een akelige ervaring moet dat zijn geweest voor je ouders toen je geboren moest worden! Gelukkig ben je verder helemaal gezond, toch?

Mijn zoontje had ook de navelstreng om zijn nek en tijdens de bevalling viel telkens zijn hartslag volledig weg.
Was heel eng allemaal. Denk er liever ook niet te vaak aan.

Maar bedankt voor je antwoord en sorry dat ik er (nog) niet op had geantwoord!  :)
Geeft niks, ben verder wel gezond maar die beperkingen beperken mij wel op bepaalde dingen, klinkt leuk.
Vooral op werkgebied is het een drama, zit nu ook thuis zonder werk sinds 1 mei. Maar heb alles bij elkaar zowat een jaar niet gewerkt. Als ik alles wat ik al heb meegemaakt in een boek kon zetten had ik nou een bestseller gehad  :)
Hou vooral van onweer en tornado's ect
Winter is ook prachtig, maar kan ook genieten van de zon !! [

Khim

Hoi, welkom hier en veel plezier.
Goed dat je zo open bent om het hier te vermelden. Zo kan iedereen er rekening mee houden.
Groetjes uit Hengelo (OV)

Weatherman

Citaat van: Khim op di 05 jun 2012 - 15:41
Hoi, welkom hier en veel plezier.
Goed dat je zo open bent om het hier te vermelden. Zo kan iedereen er rekening mee houden.
Bedankt voor je compliment :D :D
Hou vooral van onweer en tornado's ect
Winter is ook prachtig, maar kan ook genieten van de zon !! [

Marlieke

Citaat van: Weatherman op di 05 jun 2012 - 14:33
Geeft niks, ben verder wel gezond maar die beperkingen beperken mij wel op bepaalde dingen, klinkt leuk.
Vooral op werkgebied is het een drama, zit nu ook thuis zonder werk sinds 1 mei. Maar heb alles bij elkaar zowat een jaar niet gewerkt. Als ik alles wat ik al heb meegemaakt in een boek kon zetten had ik nou een bestseller gehad  :)

Ja, het lijkt me inderdaad wel enige beperking geven wanneer je het in ergere mate hebt zoals jij, begrijp ik.
Maar de ontwikkelingen op medisch gebied staan niet stil dus wie weet...
En die bestseller, wie weet komt ie er nog wel eens...  ;)

Dan ben ik 1 van de eersten die hem gaat kopen!  :)
Elk seizoen vind ik prachtig, maar de zomer en de herfst hebben mijn voorkeur...

Weatherman

Citaat van: Marlieke op wo 06 jun 2012 - 07:43
Ja, het lijkt me inderdaad wel enige beperking geven wanneer je het in ergere mate hebt zoals jij, begrijp ik.
Maar de ontwikkelingen op medisch gebied staan niet stil dus wie weet...
En die bestseller, wie weet komt ie er nog wel eens...  ;)

Dan ben ik 1 van de eersten die hem gaat kopen!  :)
THX en vandaag ook weer 1 jaar wijzer geworden  ;D 27 sinds vandaag  ;D ;D
Hou vooral van onweer en tornado's ect
Winter is ook prachtig, maar kan ook genieten van de zon !! [

suus2012

Citaat van: Weatherman op vr 01 jun 2012 - 10:15
Hallo Allemaal

Ik ben Weatherman, bekend van een hele tijd van de vorige site van onze Jan v Ooien.
Deze site ga ik eens goed bijhouden.

Voor iedereen even het volgende.

Ik heb ADHD en autisme, praat er makkelijk over maar vind het fijn als iedereen het weet.
Mocht ik dingen niet begrijpen ga dan niet zuchten of mij vermijden maar help me aub het beter uit te leggen.
Mocht ik verkeert over komen met mijn berichten ligt het NIET aan jullie, alleen soms typ ik dingen verkeert.
Mocht er een discussie ontstaan en die dreigt uit de hand te lopen, stop die discussie dan want ik kan dan wel eens verkeerde dingen zeggen waar ik later enorm spijt van ga krijgen.

Het is fijn voor mezelf dat ik dit neer zet, want mensen die mij kennen weten hoe ik in elkaar zit.
Mochten er als nog vragen zijn stel ze, dan probeer ik het zo goed mogelijk uit te leggen.
Buiten dat wil ik iedereen enorm veel plezier wensen op deze site van Jan.

Btw ik kom uit Brabant / Tilburg  :D

hee daar hoef je je totaal niet voor te schamen..ik ben net hier nieuw hier inmiddels vandaag 43 geworden maar het is maar hoe je je voelt. Wij hebben een zoon van bijna 9 die heeft dit ook adhd/autisme
het is zwaar voor de ouders maar ook voor de persoon zelf
ik weet er alles van!!
Vind het enorm knap dat je dit neerzet!!

ik ben bezig met een boek (en) ook over dit onderwerp

groetjes suus
zoveel meer tussen hemel en aarde

Weatherman

Citaat van: suus2012 op do 07 jun 2012 - 10:47
hee daar hoef je je totaal niet voor te schamen..ik ben net hier nieuw hier inmiddels vandaag 43 geworden maar het is maar hoe je je voelt. Wij hebben een zoon van bijna 9 die heeft dit ook adhd/autisme
het is zwaar voor de ouders maar ook voor de persoon zelf
ik weet er alles van!!
Vind het enorm knap dat je dit neerzet!!

ik ben bezig met een boek (en) ook over dit onderwerp

groetjes suus
Interessant een boek, het is dat ik het niet kan, en met alles wat ik te vertellen heb kan je een heel boek vullen.
Bedankt voor je compliment  :) :)
Hou vooral van onweer en tornado's ect
Winter is ook prachtig, maar kan ook genieten van de zon !! [

Powered by EzPortal