I am your host, your ghost host

Topic gezien door 2181 bezoekers
Gestart door ThaGhostNL, ma 27 feb 2012 - 10:38

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

ThaGhostNL

Tha Ghost meld zich. Als chatmod actief om de IRC chat op te zetten en te modereren. Ik ben beter bekent als ^TuRBo^ op diversen fora's en chats.

My brain is like my internet browser. I got like 19 tabs open, 3 of them are glitching and where the fuck is that music comming from.

Jan van Ooijen

Welkom Tuppie, super dat je het wil regelen het IRC-kanaal. Kwamen al veel vragen over
Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Tyshane


Johann

Citaat van: Tha-Ghost op ma 27 feb 2012 - 10:38
Tha Ghost meld zich. Als chatmod actief om de IRC chat op te zetten en te modereren. Ik ben beter bekent als ^TuRBo^ op diversen fora's en chats.

Welkom Tha Ghost, ik snap er geen r**t van maar wellicht kun je me helpen met al dat "chat gedoe".
Op een fijne en vooral ook constructieve samenwerking. 

Ciao and Gr.

Shadow112

Welkom Tub!

Leuk dat je ook komt helpen. Succes!  ;D

ThaGhostNL

@johan ik leg je graag uit hoe het een en ander werkt. Als je het weet is het KKDWD
(Kind Kan De Was Doen)
Ik verheug me op een goede samenwerking

Ciao Ciao.
My brain is like my internet browser. I got like 19 tabs open, 3 of them are glitching and where the fuck is that music comming from.

Sven

Onze botmaster en IRCGenious! Mooi dat je het team versterkt van meteo-service  8)
Onweersdagen 2012: 42 | 2013: 33 | 2014: 45 | 2015: 40 | 2016: 31 | 2017: 9 Laatste onweer 30-05-2017 01:47 

Marcel

Ey ^TuRBo^, alvast bedankt dat je je in wilt zetten voor de chat!  :D
Met vriendelijke groet,
Marcel  Mijn hobbypagina: https://www.flickr.com/photos/marcelwestland/

Wouter Pringels


Powered by EzPortal