ff voorstellen...

Topic gezien door 1963 bezoekers
Gestart door 19bianca82, do 10 mei 2012 - 09:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

19bianca82

Goedemorgen allemaal,

Ook ik ben niet helemaal nieuw. Al kennen sommige mij als het angstige vlindertje van "het andere" forum.
Angstig voor onweer ben ik nog steeds, maar nu ben ik 19bianca82 en woon in Apeldoorn Zuid.

Het "weer" vind ik fascinerend. Veel verstand heb ik na al die jaren nog steeds niet er van en laat ik aan de anderen over wat ik altijd met veel plezier zit te lezen en voor mezelf het begrijpbaar weer te maken.
Ik ben wel iemand die veel met het "weer" bezig is, in de trend dat wanneer er extremere weertype aankomt of dit nou noodweer is of hitte. Het maakt me nieuwsgierig hoe zich dat ontwikkeld en een stukje geruststelling dat het niet onverwachts komt en ik wat rustiger het tegemoet zie, vooral bij onweer.
Verder hou ik van fotograferen en bijzondere luchten/wolken probeer ik dan wel te fotograferen, al ben ik hier ook nog steeds groeiende in.

Groetjes Bianca

Jan van Ooijen

Namens de gehele crew heten we je welkom op meteo-service, we hopen dat je een fijne en leerzame tijd zult hebben
Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Fren

Welkom Bianca!  Dat je maar flink mag vlinderen en plezier mag hebben hier.
The question is not IF disasters happen but WHEN they happen!
He, who controls the world, faces the

Mr.B

Welkom Bianca!

Leuk ook iemand uit Apeldoorn-zuid  8)

Tyshane


Daisy

All glory to the hypnotoad!
www.twitter.com/mrs_sekhmet

Johann

Welkom Bianca en leuk >> Apeldoorn Zuid !
Heb (heel) vroeger (1998) ook in Apeldoorn Zuid gewoond (Visserstraat). Later verhuisd naar de Maten en nog later naar de Beeklustweg. Sinds 1999 Apeldoorn verruild voor Zwitserland.
Mooie tijden waren het   !






Johann

Citaat van: Mr.B op do 10 mei 2012 - 10:33
Welkom Bianca!

Leuk ook iemand uit Apeldoorn-zuid  8)

Jij ook al (kleine wereld)  :)

Powered by EzPortal