Henri komt ook mee!

Topic gezien door 1941 bezoekers
Gestart door Henri_1, zo 26 feb 2012 - 21:30

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Henri_1

Ik ben dus ook meegekomen van O-O net als vele andere.
De reden is simpel, ik vond O-O interessant, leuk en leerrijk door de inbreng van Jan en Johann. Omdat zij nu een eigen website zijn begonnen volg ik hen. Hopelijk is de inbreng even interessant en leerrijk als op O-O of zelfs nog beter.
Meestal ben ik actief in de wintertopics  ;D en ik ben dus ook blij al enkele bekende namen te zien zoals onder andere calliep.

Laten we er met zen allen het beste van maken!
Groet Henri

Shadow112

Welkom op Meteo-Service Henri!

:D

Marcel

Met vriendelijke groet,
Marcel  Mijn hobbypagina: https://www.flickr.com/photos/marcelwestland/

Reutel

Hoi Henri! Ik ben ook begonnen in de wintertopics destijds. Maar echt je zou de onweerstopics ook eens moeten proberen. dat zijn de echte thrillers!  8)

Henri_1

Ja ik volg ook de onweertopics hoor... maar daar doe ik zelf geen inbreng. In de winter topics kom ik vaak wel met kaartjes en wat uitleg.

Sven

Citaat van: Reutel op zo 26 feb 2012 - 21:41
Hoi Henri! Ik ben ook begonnen in de wintertopics destijds. Maar echt je zou de onweerstopics ook eens moeten proberen. dat zijn de echte thrillers!  8)

Haha thrillers, heerlijke woord keuze! Die ga ik onthouden, welkom ook hier Henri!
Onweersdagen 2012: 42 | 2013: 33 | 2014: 45 | 2015: 40 | 2016: 31 | 2017: 9 Laatste onweer 30-05-2017 01:47 

Marlieke

Elk seizoen vind ik prachtig, maar de zomer en de herfst hebben mijn voorkeur...

Powered by EzPortal