Johann Geers, Termen (1020m) Zwitserland

Topic gezien door 3653 bezoekers
Gestart door Johann, do 23 feb 2012 - 01:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Johann

Samen met Jan van Ooijen middels dit forum en de website "Meteo-Service.nl" nu ook maar ook eens zelfstandig geworden. Aan de website wordt op dit moment nog hard gesleuteld maar we hopen dat het binnen niet al te lange tijd operationeel zal zijn. Tot zolang zullen we het met het forum moeten doen. Via de platforms van de website en vooral ook het forum willen we graag het weergebeuren met jullie delen resp informeren en net even dat kleine stukje "extra" verzorgen.

Dan nog kort even iets over mijzelf: velen zullen mij kennen van de diverse andere fora en m.n. ook vanwege de Alpenweerberichten.
Naast mijn werk als ICCC verpleegkundige ben ik tevens actief als (hobby)meteoroloog in Oberwallis. Ik beschik over een Davis Vantage Pro2 Plus weerstation welke onderdeel uitmaakt van het officiële MeteoCentraleMessnetz van Zwitserland (Unwettercentrale). Daarnaast ben ik op freelance basis en afroep in dienst bij MeteoCentraleSchweiz (Meteomedia AG), in Nederland beter bekend onder de naam "Noodweercentrale.nl". Zo houd ik me bezig met het technische onderhoud van de diverse Meteocentrale weerstations in (Ober)wallis en verleen ik  ondersteunende diensten voor "Noodweercentrale.nl". Door o.a. reorganisatie en de activiteiten van MeteoMedia in de Filipijnen liggen de div werkzaamheden momenteel stil dan wel op een laag pitje.

Naast bovenstaande activiteiten zullen velen mij wrs beter kennen in relatie tot het Alpenweer; als redactielid van de wintersport site "SnowRepublic.nl" en de website "OnweerOnline.nl" verzorgde ik de dagelijkse weerpraatjes voor de Alpen. Miv het seizoen 2011-2012 ben ik overgestapt naar de wintersportsite "Sneeuwhoogte.nl" alwaar ik nu de dagelijkse Alpenweerberichten voor mijn rekening neem. De komende tijd zal ik mijn activiteiten vooral focussen op en binnen Meteo-Service en als redacteur van het Alpenweer voor Sneeuwhoogte.

*** We hopen dat een ieder een plezierige en vooral ook leerzame tijd moge hebben. Bij vragen onduidelijkheden schroom niet om de crew van Meteo-Service te raadplagen. ***

Ciao Johann

Wouter Pringels

Uiteraard herken ik jou van op diverse weersites, zo te zien al veel ervaring, leuk om te weten ! Las ook regelmatig jou alpenweerberichten en posts, mooi opgesteld.

Nog veel succes toegewenst !

Dennis

Heel veel succes met de site Johann;

Dennis :)

Sven

Collega! Ik ben vereerd dat ik jullie team mag versterken, maar zoals elk ander lid kan ik niet wachten op de eerste onweerskansen van Jan en jou!

Bedankt!
Onweersdagen 2012: 42 | 2013: 33 | 2014: 45 | 2015: 40 | 2016: 31 | 2017: 9 Laatste onweer 30-05-2017 01:47 

Graphicnizor


Romigo

Hallo Johann, ik miste je al op de andere forum, waar jij en Jan ooit werkzaam voor waren. Op een gegeven moment zag ik op twitter een berichtje van Jan en een website vermelding. Ik volgde jou en Jan al enige tijd en steek er heel veel van op. Omdat ik jullie steun en volg heb ik ook een donatie gedaan, want ik wil graag jullie betrouwbare informatie blijven ontvangen..

Succes met deze site.

Groetjes, Robert

Johann

Citaat van: Romigo op do 24 jan 2013 - 21:58
Hallo Johann, ik miste je al op de andere forum, waar jij en Jan ooit werkzaam voor waren. Op een gegeven moment zag ik op twitter een berichtje van Jan en een website vermelding. Ik volgde jou en Jan al enige tijd en steek er heel veel van op. Omdat ik jullie steun en volg heb ik ook een donatie gedaan, want ik wil graag jullie betrouwbare informatie blijven ontvangen..
Succes met deze site.
Groetjes, Robert

Klasse Robert en goede keus  ;)
Dank overigens voor je pos. feed-back. Het geld van de donateurs zullen we selbstverständlich goed besteden dan wel beheren en daarnaast is ons streven om de donateurs ook voordelen te geven binnen "Meteo-Service". Met z`n allen gaan we er op een positieve constructieve manier tegenaan en we hebben "grootse" plannen" ! 

Powered by EzPortal