Onweerskansen 2 en 3 mei

Topic gezien door 77885 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, di 01 mei 2012 - 10:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Jan van Ooijen

Zeeland en Noord/Zuid-Holland ook al onweer

Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

JorisK

Zie ik het nou verkeerd of lijkt die grote bui meer noordwestelijk te trekken?  :o

Alex

Citaat van: RSK1992 op wo 02 mei 2012 - 18:20
Op dit moment enig gerommel in Bodegraven, er lijkt zich op de radar het afgelopen kwartier een forse bui te ontwikkelen tussen Utrecht en Nieuwkoop.

Jep, komt richting hier (Leiden) :D Ik hoor 'm al een tijdje rommelen.

Edit: volgens buienradar toch net langs ons  >:(

Jan van Ooijen

Kom ook eens een kijkje nemen op de gezellige chat http://chat.meteo-service.nl/
Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Dennis

Een prachtige foto van de (super)cel

Jan van Ooijen

Prachtig buitje in Noord/Zuid-Holland

Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

jeffrey83

Nog geen onweer hier, maar wel ergug grote druppels !! wou eigenlijk het gras gaan maaien... :(

Weatherboy

Citaat van: Jan van Ooijen op wo 02 mei 2012 - 18:33
Prachtig buitje in Noord/Zuid-Holland

Dat is echt een flinke. Continu gerommel en net 1 CG aan de rand kunnen waarnemen.

Paspimefonic

Gerommel is hier in Gouda ook goed te horen :)

erik

Ben benieuwd hoe noordelijk het onweer gaat komen en hoe lang de buien in stand blijven.Kop Noord-holland krijgt waarschijnlijk niks (hooguit regen) maar vannacht zit ik in Amsterdam en dat is voor die bui nu boven Duitsland msschn net noordelijk genoeg mits hij in stand blijft.Fototoestel moet dus maar mee ;)

jeffrey83

ah, flits en gerommel... het begint :)

Paspimefonic


jones

Jammer voor België, amper iets gehad. Veel succes met die Duitse megabui in Nederland

jeffrey83

Toevallig zag ik ook net dat mijn woonplaats er niet bij stond.. was al aan het zoeken (maar kon het niet vinden) waar ik dat moet aanpassen..

Maar Middelburg ;)

cardir

Op een paar druppels na, is het hier weer droog. Hier is Barneveld.
Groets,
cardir  Het is nooit zo donker, of het wordt weer licht.

jeffrey83


Maar Middelburg ;)
Citaat van: Paspimefonic op wo 02 mei 2012 - 18:43
Waar woon je?
Citaat van: jeffrey83 op wo 02 mei 2012 - 18:45
Toevallig zag ik ook net dat mijn woonplaats er niet bij stond.. was al aan het zoeken (maar kon het niet vinden) waar ik dat moet aanpassen..

Gelukt! ;)

Paspimefonic

Citaat van: jeffrey83 op wo 02 mei 2012 - 18:45
Toevallig zag ik ook net dat mijn woonplaats er niet bij stond.. was al aan het zoeken (maar kon het niet vinden) waar ik dat moet aanpassen..

Maar Middelburg ;)

Dat kan je aanpassen door boven in de blauwe balk op "Profiel" te klikken, en dan op "Profiel wijzigen" :)

Paspimefonic


Peter

Dat moet haast goed gaan komen voor midden nederland, met die megabui in Duitsland. 8)
onweersdagen 2018: 04-04, 29-05

Alex

Citaat van: Jan van Ooijen op wo 02 mei 2012 - 18:33
Prachtig buitje in Noord/Zuid-Holland



Nu  langs het noorden van Leiden, helaas niet over ons heen. Wel flinke regenbui.

Powered by EzPortal