Onweerskansen 2 en 3 mei

Topic gezien door 77919 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, di 01 mei 2012 - 10:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Shadow112

Citaat van: Arend op wo 02 mei 2012 - 15:31
Voor iedereen in Twente, gewoon even afwachten. Voor hetzelfde ramt het hier de komende uren vol in.  ;D
Als dat spul wat nu explodeert in DE nu MCS wordt, heb ik zelfs hoop voor Overijssel vanavond ;D

jeffrey83

komt mooi op zeeland af! :P

Tyshane

Citaat van: Shadow112 op wo 02 mei 2012 - 15:37
Als dat spul wat nu explodeert in DE nu MCS wordt, heb ik zelfs hoop voor Overijssel vanavond ;D
Dat dacht ik nou ook! :P Ziet er toch behoorlijk goed uit daar in Duutsland!

Westkapellegek

Hier een paar lekkere klappen gehad: temperatuur is inmiddels meer dan 2 graden gedaald en we zijn in Almkerk binnen een kwartier weer meer dan 4 mm rijker. Later meer? Afwachten maar....

Jan van Ooijen

Recente satellietafbeelding

Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Marcel1976

Citaat van: Jan van Ooijen op wo 02 mei 2012 - 15:43
Recente satellietafbeelding

Gaat hard daar, maar ik denk dat die me wederom gaat missen want het lijkt dezelfde koers te nemen als die eerste grote bui... :(

pyro


DannyNL

Hier begint het nu in rap tempo steeds donkerder te worden buiten.
Volgens weerplaza buienradar krijgen we komende uur aardige plons water te verwerken op Goeree-overFlakkee

dondertje127

2e Östgewitter in 3 dagen, dat zou wat zijn. Ik zit zo te hopen. Hopelijk nu veel rakere dreunen. Ben maar al te bang dat het voor ons uit uitdooft. In het verleden wel vaker gebleken. Maar de dag is nog niet om.

Diem

Ook hier nu onweer. Volgens mij zag ik net mooie mammatus.

jeffrey83

tempratuur is hier maar 11 graden.. dus dat zal wel negatieve invloed hebben voor ons vrees ik...

Pascal Soomers

Het zit mij allemaal te noordelijk. Ik heb geen moed meer.
When a supercell arrives, you must be prepared.

dondertje127

Ik lijk op ramkoers te liggen met die 1e cel. Het is denk ik alleen nog een kwestie van overleven. Het is nu hier 20.6°c graden met een wazig zonnetje door de bewolking heen. Het maximum voor vandaag moet worden bijgesteld van 20.7°c naar 20.8°c graden. Ik had niet meer de indruk dat de temperatuur nog verder zou stijgen, maar dus toch nog.

Tyshane

Ploft goed door daar in Duitsland, zo heb ik het een tijdje niet gezien, hoop dat de boel hier heen gaat en Nederland bedekt!

Citaat van: dondertje127 op wo 02 mei 2012 - 16:08
Ik lijk op ramkoers te liggen met die 1e cel. Het is denk ik alleen nog een kwestie van overleven.

Overleven? Tuurlijk overleef je het wel, zo zwaar is het toch niet! ;)

dondertje127

Citaat van: Tyshane op wo 02 mei 2012 - 16:09
Ploft goed door daar in Duitsland, zo heb ik het een tijdje niet gezien, hoop dat de boel hier heen gaat en Nederland bedekt!

Overleven? Tuurlijk overleef je het wel, zo zwaar is het toch niet! ;)

De bui :)
Ach en je weet nooit wat er voor die tijd nog met me kan gebeuren :P

Ach weer back ontopic.

DannyNL

De inktzwarte wolk die er net aan kwam lijkt wat opengebroken.
regen bouwt wel heel langzaam op van miezerregen naar steeds grotere druppels.
Het is nu zodanig donker buiten dat ik binnen licht aan heb moeten doen om te kunnen tikken op mijn laptop.

Tyshane

Hier nog steeds prima weer, iets boven de 20 graden en zonnig. Wel steeds meer bewolking en het wordt wat benauwder. Het ruikt, ziet en voelt aan alle kanten alsof het zal gaan onweren.  :)

Citaat van: dondertje127 op wo 02 mei 2012 - 16:10
De bui :)

I know, just kidding! ;)

Jan van Ooijen

Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

jeffrey83

@ Jan. Heeft dat nog invloed op de buien ?

Fren

kom maar op met die bloemkolen  8)
The question is not IF disasters happen but WHEN they happen!
He, who controls the world, faces the

Powered by EzPortal