Onweerskansen 2 en 3 mei

Topic gezien door 77903 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, di 01 mei 2012 - 10:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Luci

Gisterochtend hadden wij de eerste onweersbui boven Delft. Ik stond net onder de douche en ik was dus zéér snel klaar. Brr zover ik heb begrepen moet je daar nou net niet staan als het gaat onweren. Is dat nou echt zo of kan ik rustig gaan douchen als het in de buurt is.Ben echt een angsthaas.Hoewel ik onweer wel interessant vind. Heel dubbel dus.
Niets zo veranderlijk als het weer.

Jan van Ooijen

Nieuwe buien in de maak in Duitsland

Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

ThaGhostNL

Bezoek ook eens onze chat. Hier is het mogelijk om te discuseren over het aankomende onweer. We begroeten jullie graag.
Meteo-Service chat
My brain is like my internet browser. I got like 19 tabs open, 3 of them are glitching and where the fuck is that music comming from.

jeffrey83

Het is benauwd hier in middelburg..

Pascal Soomers

Duitsland sterke activatie:

When a supercell arrives, you must be prepared.

Jan van Ooijen

Dikke cel in ontwikkeling in Duitsland (plaatsje Limburg)

Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Stephanie

Donder gehoord in Tilburg. Het is hier in korte tijd pikkedonker geworden, heerlijk.

mike1131

Plotseling ontstaat er nog een klein rood stipje boven de bui, die over 5 min precies hierover komt. Ben benieuwd.

maikelpal

Tot nu toe lijkt het wel mee te vallen, ik zit recht onder de rode pit hier in Oisterwijk. Matige regen en af en toe een donder voor namelijk CC.

Sunrise

Hier schijnt nog heerlijk het zonnetje bij 16.7 graden. Helemaal niet benauwd want er staat een frisse wind. Ben benieuwd of wij hier ook zware buien gaan krijgen. Van mij mag het weg blijven.;)

M.Dings

Citaat van: maikelpal op wo 02 mei 2012 - 15:01
Tot nu toe lijkt het wel mee te vallen, ik zit recht onder de rode pit hier in Oisterwijk. Matige regen en af en toe een donder voor namelijk CC.

ik vind het ook erg meevallen tot nu toe. Rode pit trok onder Oss door, maar slechts 1 donder gehoord. En was niet eens zo hard.. Boven Duitsland is wel e.e.a. in ontwikkeling en op weg hier naar toe. Daar maar op wachten dan.

mike1131

Ook hier viel het zeer mee, de rode pit zorgde maar voor een paar druppels.

Jan van Ooijen

Wat gaat deze bui doen in Duitsland?

Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

McFly

Citaat van: Kay1989 op wo 02 mei 2012 - 13:41
Alsjeblieft mensen, niet weer dat gezeur van "we krijgen weer niks"enzo. Het was toch vrij duidelijk dat eventuele buien later vandaag zouden komen ? Het is nog maar 13.40 uur, alle tijd nog voor het ontstaan van mooie dingen. En zo niet, dat niet, dan zul je lekker de auto moeten pakken om het op te zoeken ipv afwachten  ;)
ze lopen de hele week al te zeuren het midden en het zuiden van het land onweer nou ik woon in Oldenzaal. gezien het feit dat het in het oosten van het land ligt, ligt het ook in de midden strook (van oost naar west gezien) van het land als je het land van boven naar beneden verdeeld in 3 stroken.En echt hier heeft het de laatste dagen echt niet geonweerd. dus.

Reutel

Sodef*ck!!! Wat een rotklap hier net in Tilburg, ik word spontaan naar MS gelanceerd :D

dondertje127

Ziet er goed uit Jan. Hij ontploft lijkt wel. Achter die cel zit een lijn met nog 2 van die cellen (zie Sat24). Lekkor! En het is nu weer 20.7°c graden geweest als maximum. Nu 20.5°c.

Jan van Ooijen

Bij Wipperfeld (let niet op de naam) een explosieve bui in ontwikkeling. Echter ben ik niet zeker van of het een echo is of niet

Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

GekkeLeo

Op wettermaps duikt die ook op Jan, ff in de gaten houden

Arend

Voor iedereen in Twente, gewoon even afwachten. Voor hetzelfde ramt het hier de komende uren vol in.  ;D
Een zomer zonder onweer, is als een winter zonder sneeuw. Hogedruk maakt alles stuk. Een evenaring is geen record.

dondertje127

Ik zie ze ook Jan op Sat24, met veel ontladingen :)
Er vooruit ontstaat ook al iets.

Powered by EzPortal