Joris is ook aanwezig.

Topic gezien door 1638 bezoekers
Gestart door JorisK, zo 26 feb 2012 - 16:33

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

JorisK

Hallo

Ik ben Joris, 24 jaartjes oud en ben werkzaam als elektromonteur. Als kind was ik altijd al bezig met het weer en net zoals velen hier facineerden al haar extremen mij enorm. Vooral zware onweersbuien in de zomer zorgen er voor dat mijn hartje sneller gaat kloppen, en vind het tegenwoordig ook een uitdaging om dat vast te leggen op de gevoelige plaat. Jullie kennen mij misschien van Onweer-Online maar ben eigenlijk niet veel actief, dat komt ook omdat ik 80% van de tijd op mijn mobiel alles volg, ik heb het meestal namelijk erg druk. Met plezier lees ik altijd de boeiende stukjes van Jan en Johann en het weerbericht gemaakt door Jan is eigenlijk het enigste weerbericht wat ik elke dag lees. Ik heb al veel geleerd op het gebied van weerkaarten kijken, en wil me in de aankomende onweerskansentopics graag een keer mengen in de discussie. Genoeg gepraat, op naar een knallende zomer!!  :D

Joris

Wouter Pringels

Welkom bij Meteo-Service.

Groeten,

Wouter

Sven

Welkom op meteo-service Joris :)
Onweersdagen 2012: 42 | 2013: 33 | 2014: 45 | 2015: 40 | 2016: 31 | 2017: 9 Laatste onweer 30-05-2017 01:47 

Shadow112

Welkom op Meteo-Service Joris!  :)

Powered by EzPortal