Nieuw in de groep

Topic gezien door 1647 bezoekers
Gestart door wesley7890, wo 25 apr 2012 - 01:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

wesley7890

Hallo allemaal,

Ik ben Wesley Littel, 18 jaar oud en komt uit Ouderkerk aan den IJssel, een dorpje gelegen tussen Rotterdam en Gouda. Het gebied heet de Krimpenerwaard waar zich kilometers weiland bevind.

Al een tijdje vindt het weer erg intressant. In de wintermaanden minder dan in de zomermaanden. In de zomermaanden maak ik graag fotos van en videos van het naderende onweer. Helaas is mijn kennis met betrekking tot de berekeningen nog niet zo goed als die van jullie, maar op deze site is erg goed de informatie te vinden en kan ik veel leren en kijk ik graag mee.

Hoe begon ik met het weer? Simpel.. Ik zag een blikseminslag erg dichtbij inslaan in een boederij. Die stond dan ook binnen 5 minuten volledig in brand. Dit alweer 6 jaar geleden. Sinds dien vind ik onweer en het weer zelf intrassant en spannend.

Ik hoop met het chase van het weer mee te kunnen praten. Met naderend noodweer ben ik live te volgen via de camera. Als deze online is, geef ik natuurlijk de link. Dit was mijn voorstelling, nu hopen op een mooi onweers seizoen!

Groeten

Daisy

All glory to the hypnotoad!
www.twitter.com/mrs_sekhmet

zorba

Welkom op Meteo-Service! We hopen dat je een fijne, maar vooral ook een leerzame tijd zult hebben!
Onweersdagen 2013: 29 | 2014: 39 | 2015: 30 | 2016: 26 | 2017: 17 | 2018: 13 | 2019: 17 | 2020: 10 | Onweersdagen 2021: 0

GekkeLeo


Jan van Ooijen

Namens de gehele crew heten we je welkom op meteo-service, we hopen dat je een fijne tijd zult hebben
Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Graphicnizor

Welkom! veel plezier hier en kom ook de chat eens binnenstormen!

Fren

Welkom Wesley! Have fun!
The question is not IF disasters happen but WHEN they happen!
He, who controls the world, faces the

Powered by EzPortal