Onweerskansen 28 tot en met 1 mei

Topic gezien door 35551 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, di 24 apr 2012 - 13:30

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Marsel

Ook hier (Woensdrecht) vannacht rond half 3 even een onweersbuitje over gehad. Het heeft een aantal keer goed geflitst en gerommeld. Veel CC waarbij van die lange rollende donders te horen waren. Verder niets bijzonders uit de hoge bases, hetgeen de bedoeling was.
Het was wel weer heerlijk om weer even wat nachtelijk gedonder mee te mogen maken :). Onweer, het is en blijft een machtig mooi verschijnsel.

Skroei

Het trekt hier bij Leeuwarden aardig dicht.
Matige oosten wind en voelt wat klam aan.
Buien onderweg, zat net nog onweer in, leek wat in te kakken, maar lijkt nu weer te activeren...we wachten in spanning af.

André

hier om zes uur was het helder ,nu is het zwaar bewolkt en af en toe zon met een temperatuur van 16,2° .
Demeulemeester André

GHkstra

Het lijkt voorbij voor vandaag.

Peter

Vanochtend begon het in Eemnes rond 5:30uur. Ik ging mijn serviceauto ophalen bij een maatje van de brandweer, waar de auto stond ivm de Koniginnedagfestiviteiten voor de deur. En toen regende het al, ik was vlak bij m,n maatje een felle flits met daarna een daverende klap.
Toen ik net terug kwam in het dorp zag ik dat een boom bij de oprit naar de A1 zijn volledige top miste, die er vanochtend zeer zeker nog boven op de boom zat. Was dus blikseminslag :o
onweersdagen 2018: 04-04, 29-05

Jan van Ooijen

Neerslagverwachting weermodel Hirlam

Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Powered by EzPortal