Ik ben ........

Topic gezien door 2442 bezoekers
Gestart door Oxize, zo 22 apr 2012 - 16:54

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Oxize

Hoi Allemaal,

De meesten zullen mij wel kennen. Ik woon in Hof van Twente. Ben 34 jaar oud. Hou van fotografie, astrofotografie, mountainbiken, chasen, loungen!

Meestal ben ik met elk type zwaar weer wel buiten te vinden.

Laten we het hopen dat 2012 een explosief jaar wordt!

Oxize...


Oxize Fotografie -  Bokehlicious! - Stormchasing and Skywarn Certified - Astrofotografie -  APEC Member

Pascal Soomers

Welkom op het weerforum!
When a supercell arrives, you must be prepared.

Jan van Ooijen

Welkom Oxize op meteo-service, las al wel dat je van je geloof bent afgestapt ;)
Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Daisy

All glory to the hypnotoad!
www.twitter.com/mrs_sekhmet

Erwin Kats

Welkom Oxize !, tof om je hier ook te zien, we zullen je foto's ook wel weer voorbij zien komen vermoed ik !
Canon eos:         Canon EF:
1DmkIIN              17-40 f4 L 1DmkIII               24-105 f4 L IS   

Graphicnizor

Hey oxize, wat goed jou hier jou ook te zien!

Oxize

Citaat van: Erwin Kats op zo 22 apr 2012 - 17:28
Welkom Oxize !, tof om je hier ook te zien, we zullen je foto's ook wel weer voorbij zien komen vermoed ik !
Ja, was gisteravond alweer wat bezig met lange belichtingen, en de foto tijdens de belichting in te kleuren met licht. Kan je leuke dingen mee doen.



Zit te wachten op mijn nieuwe lens. Zit op moment met een standaard stock lens (18-55mm). Zit teveel kromming/onscherpte in buitenranden en veel CA aanwezig.

@Graphicnizor: Hey hoe ist ie?


Oxize Fotografie -  Bokehlicious! - Stormchasing and Skywarn Certified - Astrofotografie -  APEC Member

Fren

The question is not IF disasters happen but WHEN they happen!
He, who controls the world, faces the

dondertje127

Hoi Oxize,

Leuk je weer terug te zien. En wat een leuke beer :D (ben knuffelberengek) :P en apart belicht.

Oxize

Hey dondertje, lang niet gehoord! Kom een keer in de chat langs zou ik zeggen. Ik hang daar nu al een tijdje rond.  8)
Oxize Fotografie -  Bokehlicious! - Stormchasing and Skywarn Certified - Astrofotografie -  APEC Member

Oxize

Sinds vorig week de Canon EF-S 15-85mm IS USM Lens binnen gekregen. Heel verschil met de standaard kit lens (18-55mm). De 15-85mm is bijna 2x zo groot en van volledig ijzeren behuizing. Echt een aanrader, als je wat spaarcentjes over hebt, want ze kosten al snel 700 euro. Balans van de camera is nu perfect. Mede door de Lens en de batterygrip.

Aantal sfeerplaatjes van de 15-85mm lens + batterygrip gemonteerd op me nieuwe Canon 60D die ik vorige maand gehaald hebt.

Oxize Fotografie -  Bokehlicious! - Stormchasing and Skywarn Certified - Astrofotografie -  APEC Member

Tyshane


Powered by EzPortal