Historische onderschepping tornado in Spalding, Nebraska door Team Dominator 3

Topic gezien door 1063 bezoekers
Gestart door 4seasons, ma 15 mei 2023 - 19:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

4seasons

Onderstaand tekst is vertaald met google translate

Dit is de historische onderschepping van de tornado in Spalding, Nebraska door Team Dominator.
Het is een onderschepping uit het leerboek, gedaan met de hulp van Jordan Hall, Sierra Lindsey, Brian Allen en Jaden Pappenheim.
Onze wetenschap blijft de grenzen verleggen van wat mogelijk is, en het begrip van tornado's. Bedankt aan iedereen die hier deel van uitmaakte, inclusief onze leden!!

Geluid aanzetten:



Nog een indrkwekkende tornado - andere chaser - vastgelegd 12 mei 2023 in Nebraska:


flyineddy

Fantastische beelden!  ;D
Helaas was ik zelf te laat met inschakelen in de live stream en heb ik dit toen dus gemist.
Diezelfde dag heb ik ook de stream van Vince Waelti gevolgd en die had op gegeven moment ook zicht op een grote (wedge) tornado. Was alleen wel grotendeels rain-wrapped, dus maar heel even te zien van buitenaf.

Eddy.
Bliksems wat een gedonder.

Mrkos

Live gezien, was echt gaaf. Jammer dat de camera viel na de intercept, want toen konden de viewers de nasleep niet zien. Gelukkig hebben ze er nog een aparte video van gemaakt wat die Brian al aangaf. Morgen als het goed weer een kans?

flyineddy

Citaat van: Mrkos op do 18 mei 2023 - 21:57Morgen als het goed weer een kans?

Op dit wordt er weer gechased, nu in Texas.

Vince Waelti live stream:

Reed Timmer live (had net mogelijk een tornado):

Eddy.
Bliksems wat een gedonder.

Powered by EzPortal