Nominatie hulp van het jaar, stemmen als je wilt!

Topic gezien door 3905 bezoekers
Gestart door Mike25, di 21 okt 2014 - 15:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mike25

Hallo allemaal, mijn vrouw is genomineerd voor hulp van het jaar, zei is wijk ziekende verzorgende zwv(verzorgende en verpleegkundige handelingen) in de thuis zorg.

Zei mag echt een keer in het zonnetje gezet worden vind ik.

Haar verhaal kunnen jullie lezen via onder staande link. Zouden jullie allemaal misschien op haar willen stemmen en of eventueel delen, ze verdient het gewoon. Ook de stemmers kunnen nog wat winnen volgens de site.

Ik heb het topic aan gemaakt na overleg met Johann omdat het niet echt met het weer te maken heeft  :)

Bedankt allemaal namens mijn vrouw en mij

Link: http://www.hulpvanhetjaar.nl/laura-vink/



Johann

Zo dan, meteen maar even mijn stem afgegeven  ;)

Mike25


Mike25

Er kan tot 17 november gestemd worden mijn dank is groot als jullie dit willen doen, johann is tot nu toe nog de enigste  ;D

zorba

Citaat van: Mike25 op do 23 okt 2014 - 14:42
Er kan tot 17 november gestemd worden mijn dank is groot als jullie dit willen doen, johann is tot nu toe nog de enigste  ;D

Bij deze dan ook mijn stem ;)
Onweersdagen 2013: 29 | 2014: 39 | 2015: 30 | 2016: 26 | 2017: 17 | 2018: 13 | 2019: 17 | 2020: 10 | Onweersdagen 2021: 0

Eric

Citaat van: Mike25 op do 23 okt 2014 - 14:42
Er kan tot 17 november gestemd worden mijn dank is groot als jullie dit willen doen, johann is tot nu toe nog de enigste  ;D
Bij deze ook de mijne, nummertje 25!

Mike25

Zorba en Eric super bedankt voor jullie stem, toppie 8) ;) 3stuks van het forum :)

Mike25

Mensen er kan nog gestemd worden, graag zelfs. Kleine moeite, groot gebaar :).

Ze heeft nu 50 stemmen waarvan 3 van het forum maar ze moet toch de top tien kunnen halen hoop ik, en stemmers maken ook kans op prijzen 8)
Delen naar vrienden mag ook ;) alvast super bedankt!

Weerfreak 1337


Onweersdagen 2018: 69
vooral met Mark.

Mike25

Ik zie hem staan, super bedankt. 51 stemmen 4 van het forum, toppie !

Tyshane

Stem net uitgebracht, dit soort mensen moeten we op handen dragen!  :)

Mike25

Ik zie hem erbij staan , 52 stemmen 5 van het forum super bedankt! Op naar nog meer :D

Inderdaad dat zeg je goed tyshane zo is het ;) . Gister heeft er een stuk van haar in de regio krant gestaan alleen niet op de online editie helaas.

Mog iemand die willen lezen zou ik er foto's van kunnen maken eventueel ;)

Tyshane

Citaat van: Mike25 op vr 07 nov 2014 - 07:34
Ik zie hem erbij staan , 52 stemmen 5 van het forum super bedankt! Op naar nog meer :D

Inderdaad dat zeg je goed tyshane zo is het ;) . Gister heeft er een stuk van haar in de regio krant gestaan alleen niet op de online editie helaas.

Mog iemand die willen lezen zou ik er foto's van kunnen maken eventueel ;)

Graag gedaan!  ;) Mocht je in de gelegenheid zijn mag je er wel een foto van maken, ben benieuwd naar het nieuwsbericht. Leuk om te zien dat je zo trots op je vrouw bent! :)

Mike25

Komt goed, ga ik van het weekend proberen voor elkaar te maken ;) Ja ben zeer trots mijn alles ;D

dondertje127

Ook mijn stem uitgebracht op deze Laura. Ben het helemaal eens met Tyshane! Lieve mensen die een hart van goud hebben en doorzettingsvermogen om dit werk ook te kunnen doen!

Mike25

Hey , jij ook super bedankt en mijn vrouw zegt ,wat een mooie woorden van jullie  ;)

Teller staat nu op 55 stemmen 6 van het forum. Er kan nog steeds gestemd worden tot en met 16 november :) Ze is al blij met wat ze nu gehaald heeft maar toch, zullen we haar de top tien in krijgen? na het stemmen delen naar vrienden mag zeker hoe groter de promotie hoe meer stemmen :)

Tyshane, ik zet zo het kranten bericht erop,lukte niet van het weekend ;)

Mike25

Hierbij het stuk wat in de stentor krant stond over bijna twee pagina's  :)

Heb bewust opnieuw gereageerd ipv bij het voorgaande bericht in geplakt zodat het van elkaar los staat, mag die niet dan mijn excuses.








Ze vond zich op de foto een beetje verwrongen/kleur klopte niet helemaal maar het is het idee  :D

Ik hoop dat het zo lees baar is, zo niet zeg het dan ,dan ga ik het anders proberen ;)

Eric

Wow, wat een mooi stuk! Complimenten! Als we op deze manier met de "zorg" om blijven gaan zoals de regering dat wil...........  :-\ :'( :o :(
Het wordt toch langzaam tijd dat we met z'n allen op gaan staan en laten merken dat we zat zijn dat de zorg gewoon een bezuinigingspost is geworden. Dat de zorg uit de klauwen loopt, klopt. Maar pak alle "tussenlagen" zoals interimmanagers etc. aan in plaats van de zorg te verplaatsen naar de gemeenten, om zodoende alleen maar meer te kunnen bezuinigen!!! Sorry, dit moest ik ff kwijt.
Succes met de verkiezing! (had al gestemd)

Johann

Citaat van: Tyshane op do 06 nov 2014 - 22:16
Stem net uitgebracht, dit soort mensen moeten we op handen dragen!  :)

Precies Tyshane, fully agree. Ik ken die "wereld" maar al te goed en weet hoe zwaar het is!
Dus beste 1683 Meteo-Service forummers,  5 stemmen is te weinig ! Laten we met zijn allen een boodschap afgeven door even de tijd te nemen en te stemmen op Laura.  :D 
 

Mike25

Eric, ook bedankt voor je stem. Teller staat nu dan op 55 stemmers 7 van het forum.

Inderdaad Eric ben het helemaal met je eens, als je ziet hoe ze moeten buffelen... Als ze avond dienst heeft moet ik altijd met haar mee gezien nachtblind (vind dat niet erg als ik kan) maar dan is het echt race tegen de klok en kun je soms gewoon weg geen 30 in de 30 zones rijden om op tijd bij de volgende cliƫnt te komen.. maar laten ze inderdaad daar op bezuinigen en niet op wat nu gaande is.

Ik snap ook niet waarom NL ook niet in opstand komt tegen dit en meerdere dingen, onder tussen moet er nog wel even 642 miljoen betaald worden wat de regering straks ook braaf doet nadat iedereen zn aangekondigde naheffing heeft betaald :o...

Maar goed ik dwaal af haha, het stuk in de krant is mooi en iets waar je trots op kunt zijn als man.

Johan, inderdaad jij kent dat zelf vanuit de zorg ;) en ben het geheel met je eens  ;D, als die 1682 Meteo-Service forummers nou stemmen staat ze zeker op nummer 1! Maar een top tien is al geweldig natuurlijk  :)

Dus mensen stemmen en delen kleine moeite groot gebaar :)

Powered by EzPortal